Небрежност на служители на технологичния гигант Cisco предизвика множество погрешни маркирания на съобщения като спам в електронните пощи на потребители. От компанията са пропуснали да продължат регистрацията на демейна, използван от нейната услуга SpamStop (spamstop.net).
Инцидентът се случи в края на януари и имаше доста неприятни последици. Механизмът на действие на SpamCop е следният: Имейл услугите го използват за проверка на входящите съобщения и ако IP адресът на подателя е в постоянно актуализираните "черни списъци" на SpamCop, услугата издава предупреждение. Ако даденият адрес не е в списъците, то това служи като сигнал за сигурност на съобщението.
След изтичането на периода за регистрация spamcop.net обаче, домейнът автоматично е асоцииран с IP адреса на услугата за продажба на домейни Sedo. В резултат на това всички отговори на заявки към SpamCop се оказаха квалифицирани от системите като положителни, което доведе до погрешно идентифициране на голям брой имейли като спам.
До 1 февруари проблемът бе отстранен, но само частично. Cisco успешно поднови регистрацията на домейна. Поради разпределения характер на DNS системата, по-ранните отговори на грешки са кеширани от много локални DNS сървъри и ще отнеме известно време, докато услугата SpamCop възобнови нормалната си работа.
Небрежност на служители на технологичния гигант Cisco предизвика множество погрешни маркирания на съобщения като спам в електронните пощи на потребители. От компанията са пропуснали да продължат регистрацията на демейна, използван от нейната услуга SpamStop (spamstop.net).
Инцидентът се случи в края на януари и имаше доста неприятни последици. Механизмът на действие на SpamCop е следният: Имейл услугите го използват за проверка на входящите съобщения и ако IP адресът на подателя е в постоянно актуализираните "черни списъци" на SpamCop, услугата издава предупреждение. Ако даденият адрес не е в списъците, то това служи като сигнал за сигурност на съобщението.