Италианският регулатор по личните данни призова Facebook да даде допълнителна информация за това как ще използва събраната информация, изображения и кадри от представените наскоро интелигентни очила.
От Garante per la Protezione dei Dati Personali (GPDP) отбелязват, че са поискали от Facebook коментари по няколко точки чрез своите колеги в Република Ирландия, където гигантът в социалните медии е разположил европейската си централа.
Съобщението идва малко след като Facebook представи Ray-Ban Stories в партньорство с гиганта в производството на очила EssilorLuxottica.
GPDP иска информация за това как компанията планира да обработва данните, събрани от устройствата; какви системи за анонимизиране на събрани данни използва; подробности за използвания гласов асистент; и мерки за защита на личния живот на децата.
При обявяването на устройството миналата седмица от Facebook заявиха, че очилата са "проектирани с оглед на неприкосновеността на личния живот", обяснявайки, че компанията се чувства отговорна да помогне на "хората да се чувстват комфортно и да осигури спокойствие, не само за собствениците на устройствата, но и за хората около тях".
Италианският регулатор по личните данни призова Facebook да даде допълнителна информация за това как ще използва събраната информация, изображения и кадри от представените наскоро интелигентни очила.
От Garante per la Protezione dei Dati Personali (GPDP) отбелязват, че са поискали от Facebook коментари по няколко точки чрез своите колеги в Република Ирландия, където гигантът в социалните медии е разположил европейската си централа.