"Нетера" е предотвратила с 5.5 пъти повече DDoS атаки към своите клиенти през деветмесечието на 2021 година в сравнение със същия период на 2020 г. Това е увеличение с 454%, показват данните от системата за наблюдение на DDoS услугите на компанията. От началото на януари до края на септември 2021 г. "Нетера" е спряла общо 873 407 атаки към свои клиенти, а през същия период на 2020 г. - 157 474 броя.
Ръстът на DDoS атаките през 2021 г. в сравнение с 2020, организирани срещу финансови институции и организации, е още по-голям - 6,5 пъти, или 551%. Чрез DDoS атаките извършителите се опитват да нарушат (частично или напълно) достъпа на целеви потребители до услугите или оборудването на конкретна компания, набелязана за жертва.
Докато фирмата е под атака и се бори да възстанови нормалната си работа, извършителите се възползват от пробива, за да получат достъп до нейните ресурси. Крайната цел на над 50% от DDoS атаките е да се откраднат данни, парични средства и интелектуална собственост. Всяка DDoS атака може да доведе до преки финансови загуби, кражба да данни, накърняване на репутацията и спад в доверието на клиентите.
"Нетера" има няколко решения за предотвратяване на DDoS атаки, както и система, с която проактивно наблюдава състоянието на мрежата. Всеки клиент на "Нетера", който ползва DDoS защита от компанията, получава достъп до единната система за наблюдение на DDoS услугите. Чрез нея може да се види статистика за атаките в реално време, да се правят периодични справки, например брой атаки дневно, месечно и др. Клиентите могат да променят режима на защита и да видят какъв е бил видът на всяка от атаките.
"Нетера" е предотвратила с 5.5 пъти повече DDoS атаки към своите клиенти през деветмесечието на 2021 година в сравнение със същия период на 2020 г. Това е увеличение с 454%, показват данните от системата за наблюдение на DDoS услугите на компанията. От началото на януари до края на септември 2021 г. "Нетера" е спряла общо 873 407 атаки към свои клиенти, а през същия период на 2020 г. - 157 474 броя.
Ръстът на DDoS атаките през 2021 г. в сравнение с 2020, организирани срещу финансови институции и организации, е още по-голям - 6,5 пъти, или 551%. Чрез DDoS атаките извършителите се опитват да нарушат (частично или напълно) достъпа на целеви потребители до услугите или оборудването на конкретна компания, набелязана за жертва.