"Нетера" e спряла 6 пъти повече DDoS атаки през 2021 г.

Това е увеличение с 559%, показват данните от системата за наблюдение на компанията

Иван Гайдаров
628 прочитания

"Нетера" е предотвратила с близо 6 пъти повече DDoS атаки към своите клиенти през 2021 г. в сравнение с 2020 г. Това е увеличение с 559%, показват данните от системата за наблюдение на услугите за DDoS защита на компанията. От началото на януари до края на декември 2021 г. "Нетера" е спряла общо 1 105 456 атаки към свои клиенти, а през същия период на 2020 г. - 197 870 броя.

Чрез DDoS атаките извършителите се опитват да нарушат (частично или напълно) достъпа на целеви потребители до услугите или оборудването на конкретна компания, набелязана за жертва. Докато организацията е под атака и се бори да възстанови нормалната си работа, извършителите се възползват от пробива, за да получат достъп до нейните ресурси. Крайната цел на повечето DDoS атаки е да се откраднат данни, парични средства и интелектуална собственост. Всяка DDoS атака може да доведе до преки финансови загуби, кражба на данни, накърняване на репутацията и спад в доверието на клиентите.

"Нетера" има няколко решения за предотвратяване на DDoS атаки, както и система, с която проактивно наблюдава състоянието на мрежата. Всеки клиент на доставчика, който ползва DDoS защита от него, получава достъп до единната система за наблюдение на DDoS услугите. Чрез нея може да се види статистика за атаките в реално време и да се правят периодични справки - брой атаки дневно, месечно, годишно. Клиентите могат да променят режима на защита и да видят какъв е бил видът на всяка от атаките.

"Нетера" е предотвратила с близо 6 пъти повече DDoS атаки към своите клиенти през 2021 г. в сравнение с 2020 г. Това е увеличение с 559%, показват данните от системата за наблюдение на услугите за DDoS защита на компанията. От началото на януари до края на декември 2021 г. "Нетера" е спряла общо 1 105 456 атаки към свои клиенти, а през същия период на 2020 г. - 197 870 броя.

Чрез DDoS атаките извършителите се опитват да нарушат (частично или напълно) достъпа на целеви потребители до услугите или оборудването на конкретна компания, набелязана за жертва. Докато организацията е под атака и се бори да възстанови нормалната си работа, извършителите се възползват от пробива, за да получат достъп до нейните ресурси. Крайната цел на повечето DDoS атаки е да се откраднат данни, парични средства и интелектуална собственост. Всяка DDoS атака може да доведе до преки финансови загуби, кражба на данни, накърняване на репутацията и спад в доверието на клиентите.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото







84% от компаниите - жертва на кибератаки

84% от компаниите - жертва на кибератаки

  • 0
  • 164



Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК