Доставчикът на телекомуникационни услуги "Нетера" (Neterra) съобщи, че през 2022 г. е предпазила своите клиенти от 488 151 броя DDoS атаки. Компанията прилага различни решения, които включват облачна платформа, специализирано хардуерно оборудване и комбинация от двете. От общия брой атаки облачната платформа е спряла 135 590, а хардуерът - 352 561.
DDoS атаките имат за цел да нарушат (частично или напълно) достъпа на потребители до услугите или оборудването на конкретна компания, набелязана за жертва. Често например сайтът на жертвата става недостъпен, зарежда се бавно, дава грешки.
Докато фирмата е под атака и се бори да възстанови нормалната си работа, извършителите се възползват от пробива, за да получат достъп до нейните ресурси. Крайната цел на повечето DDoS атаки е да се откраднат данни, парични средства или интелектуална собственост.
От "Нетера" подчертават, че клиентите на услугата ѝ за DDoS защита могат да следят статистика за атаките към тях в реално време през единната система за наблюдение, както и да си правят периодични справки, например брой атаки дневно, месечно, годишно. Те могат да видят и какъв е бил видът на всяка от атаките.
Доставчикът на телекомуникационни услуги "Нетера" (Neterra) съобщи, че през 2022 г. е предпазила своите клиенти от 488 151 броя DDoS атаки. Компанията прилага различни решения, които включват облачна платформа, специализирано хардуерно оборудване и комбинация от двете. От общия брой атаки облачната платформа е спряла 135 590, а хардуерът - 352 561.
DDoS атаките имат за цел да нарушат (частично или напълно) достъпа на потребители до услугите или оборудването на конкретна компания, набелязана за жертва. Често например сайтът на жертвата става недостъпен, зарежда се бавно, дава грешки.