Snapchat се похвали с 229 милиона активни потребители

Въпреки това компанията не успява да излезе на пътя на печалбата

Иван Гайдаров
381 прочитания

Компанията за социални медии Snap отчете двуцифрен скок на приходите си през Q1, тъй като милиони нови потребители са се стекли към приложението ѝ по време на пандемията от Covid-19. Въпреки това платформата не успява да реализира печалба.

В своя финансов отчет от компанията обясняват, че ежедневните активни потребители на Snapchat са нараснали с 20% на годишна база и достигат 229 милиона, като се отчита ръст във всеки един от нейните региони в Северна Америка, Европа и останалия свят.

Изпълнителният директор Евън Шпигел коментира, че потребителите са били "невероятно ангажирани" през тримесечието, създавайки средно 4 милиарда снимки на ден. Той също така подчертава "рязкото увеличение на дейностите, свързани с групови връзки в чата, разговорите и игрите", отбелязвайки двоен ръст на средното дневно време, прекарано в игри в приложението през март.

Приходите през първото тримесечие са нараснали с 44 на сто (462 милиона долара), но компанията остава на нетна загуба от 306 милиона долара. Това все пак е по-малко от 310-те милиона долара през първото тримесечие на 2019 година.

Компанията отбелязва, че продължава с иновациите през последното тримесечие, позовавайки се на старта на приложението Stories, позволяващ споделянето на истории с приложения на трети страни.

Snap се въздържа от оповестяване на очакванията си за приходи и печалби през текущото тримесечие, като се има предвид "несигурността, свързана с продължаващата пандемия, и бързо променящите се макро условия".

Компанията за социални медии Snap отчете двуцифрен скок на приходите си през Q1, тъй като милиони нови потребители са се стекли към приложението ѝ по време на пандемията от Covid-19. Въпреки това платформата не успява да реализира печалба.

В своя финансов отчет от компанията обясняват, че ежедневните активни потребители на Snapchat са нараснали с 20% на годишна база и достигат 229 милиона, като се отчита ръст във всеки един от нейните региони в Северна Америка, Европа и останалия свят.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото

Apple представи AR шлем - Vision Pro

Apple представи AR шлем - Vision Pro

  • 0
  • 140






Apple Reality идва през декември?

Apple Reality идва през декември?

  • 0
  • 187


5% от съкращенията в САЩ за заради изкуствен интелект

5% от съкращенията в САЩ за заради изкуствен интелект

  • 0
  • 241

Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК