Компанията за социални медии Snap отчете двуцифрен скок на приходите си през Q1, тъй като милиони нови потребители са се стекли към приложението ѝ по време на пандемията от Covid-19. Въпреки това платформата не успява да реализира печалба.
В своя финансов отчет от компанията обясняват, че ежедневните активни потребители на Snapchat са нараснали с 20% на годишна база и достигат 229 милиона, като се отчита ръст във всеки един от нейните региони в Северна Америка, Европа и останалия свят.
Изпълнителният директор Евън Шпигел коментира, че потребителите са били "невероятно ангажирани" през тримесечието, създавайки средно 4 милиарда снимки на ден. Той също така подчертава "рязкото увеличение на дейностите, свързани с групови връзки в чата, разговорите и игрите", отбелязвайки двоен ръст на средното дневно време, прекарано в игри в приложението през март.
Приходите през първото тримесечие са нараснали с 44 на сто (462 милиона долара), но компанията остава на нетна загуба от 306 милиона долара. Това все пак е по-малко от 310-те милиона долара през първото тримесечие на 2019 година.
Компанията отбелязва, че продължава с иновациите през последното тримесечие, позовавайки се на старта на приложението Stories, позволяващ споделянето на истории с приложения на трети страни.
Snap се въздържа от оповестяване на очакванията си за приходи и печалби през текущото тримесечие, като се има предвид "несигурността, свързана с продължаващата пандемия, и бързо променящите се макро условия".
Компанията за социални медии Snap отчете двуцифрен скок на приходите си през Q1, тъй като милиони нови потребители са се стекли към приложението ѝ по време на пандемията от Covid-19. Въпреки това платформата не успява да реализира печалба.
В своя финансов отчет от компанията обясняват, че ежедневните активни потребители на Snapchat са нараснали с 20% на годишна база и достигат 229 милиона, като се отчита ръст във всеки един от нейните региони в Северна Америка, Европа и останалия свят.