И Facebook се включи в хора на критиците на Apple

Причината е решение да се намалят приходите, генерирани от нов инструмент, даващ възможност на малкия бизнес да печели от предаване на живо

Иван Гайдаров
317 прочитания

Facebook стана поредният разработчик на приложения, който атакува Apple, като разкритикува решението на технологичния гигант да намали приходите, генерирани от нов инструмент, предназначен да даде възможност на малкия бизнес да печели от предаване на живо в социалната платформа.

Ръководителят на приложенията на Facebook Фиджи Симо коментира, че новата функция за платени онлайн събития позволява на собствениците на бизнеси в 20 страни да излъчват на живо и да начисляват на потребителите еднократна такса, когато се регистрират за участие, като по този начин монетизират инициативите си.

Симо отбелязва, че по време на тестовете инструментът е използван за провеждането на "експертни разговори, събития, записи на подкасти, боксови мачове, кулинарни курсове, интимни срещи и поздрави, фитнес класове и други".

Facebook няма да събира такса за платените събития "поне през следващата година", защото "много бизнеси се борят и всеки цент има значение".

Но докато предприятията ще могат да разчитат на всички приходи, които генерират от регистрационни транзакции, обработвани в Android и в мрежата, Симо отбелязва, че Apple отказва да "намали своите 30% данък в App Store".

В резултат на това бизнесите, които използват инструмента, "ще получат едва 70 на сто от трудно спечелените приходи", произтичащи от транзакции през iOS.

Apple е обект на жалби за злоупотреба с пазарно положение на няколко пазара, а компаниите, които завеждат дела срещу технологичния гигант, се увеличават с всяка седмица. Последната такава е производителят на Fortnite - Epic Games.

Facebook стана поредният разработчик на приложения, който атакува Apple, като разкритикува решението на технологичния гигант да намали приходите, генерирани от нов инструмент, предназначен да даде възможност на малкия бизнес да печели от предаване на живо в социалната платформа.

Ръководителят на приложенията на Facebook Фиджи Симо коментира, че новата функция за платени онлайн събития позволява на собствениците на бизнеси в 20 страни да излъчват на живо и да начисляват на потребителите еднократна такса, когато се регистрират за участие, като по този начин монетизират инициативите си.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото










Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК