Instagram стартира Reels реклами в България

Instagram стартира Reels реклами в България

Reels рекламите са вертикални и на цял екран и ще се появяват между различни индивуални потребителски Reels клипчета

Александър Главчев
420 прочитания

След тестове в редица държави, сред които и България, Instagram обяви, че стартира Reels реклами в глобален мащаб. Reels официално стартира в България през март и предлага на потребителите достигане до повече хора, които не ги следват, както и като глобална сцена за брандове и създатели на съдържание, които вече могат да бъдат открити от всеки.

Reels рекламите са вертикални и на цял екран, подобно на тези в Instagram сторитата, и ще се появяват между различни индивуални потребителски Reels клипчета. Както и при стандартните видеа от този тип, и тези трябва да бъдат с дължина до 30 секунди. Могат също така да бъдат коментирани, харесвани, запаметявани и споделяни. Според социалната мрежа този тип реклами ще помогнат на бизнесите да достигнат до още по-големи аудитории, а на хората - да открият вдъхновение от нови марки и създатели на съдържание.

Reels рекламите могат да бъдат открити в таба Reels, както и в Reels сторитата, фийда и "explore" секцията на Reels. Щом кликнете веднъж върху тях, ще се отвори нов екран, разкриващ пълния клип във вертикален формат.

"За нас Reels е страхотен начин хората да откриват ново съдържание в Instagram, затова и рекламите са естествено продължение на функцията. Брандове и компании от всякакъв размер могат да се възползват от този нов креативен формат в обстановка, в която хората вече много се забавляват" - коментира Джъстин Ософски, главен оперативен директор в Instagram.

"Новите и иновативни формати като Reels рекламите са топ приоритет за нашите клиенти, затова истински се вълнуваме за тази нова възможност, която брандовете имат, за да достигнат до още потенциални потребители" - сподели Аманда Грант, директор на глобалния екип за социални медии в GroupM.

Както всеки друг вид реклама в Instagram, и този дава контрол на потребителите да определят кои от тях да виждат. Ако не желаят дадена реклама да достига до тях, могат да я пропуснат, както и да я скрият или докладват чрез менюто в самия пост.

Reels е нов начин за създаване на кратки видеа в Instagram и откриване на такива като форма на забавление, считат от компанията. Функцията прави възможно заснемането и редакцията на до 30-секундно видео с аудио, специални ефекти и редица креативни елементи. Потребителите могат да го споделят с последователите си в своя фийд, а тези с публични акаунти могат да го направят достъпно за всички в платформата чрез новия създаден за целта Reels таб. Reels предлага множество функции за създаването на креативно и забавно видео съдържание, сред които Audio (aудио), AR Effects (eфекти с добавена реалност), Timer & Countdown (таймер и каунтдаун), Align (подравняване), Speed (скорост) и Touch-up (финални щрихи).

След тестове в редица държави, сред които и България, Instagram обяви, че стартира Reels реклами в глобален мащаб. Reels официално стартира в България през март и предлага на потребителите достигане до повече хора, които не ги следват, както и като глобална сцена за брандове и създатели на съдържание, които вече могат да бъдат открити от всеки.

Reels рекламите са вертикални и на цял екран, подобно на тези в Instagram сторитата, и ще се появяват между различни индивуални потребителски Reels клипчета. Както и при стандартните видеа от този тип, и тези трябва да бъдат с дължина до 30 секунди. Могат също така да бъдат коментирани, харесвани, запаметявани и споделяни. Според социалната мрежа този тип реклами ще помогнат на бизнесите да достигнат до още по-големи аудитории, а на хората - да открият вдъхновение от нови марки и създатели на съдържание.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК