Twitter със 74% ръст на тримесечните си приходи

Twitter със 74% ръст на тримесечните си приходи

Това е най-значителният ръст в приходите на компанията от 2014 г. насам

Александър Главчев
318 прочитания

Twitter публикува отчет за второто тримесечие на 2021 г., отбелязвайки 74% увеличение на приходите си спрямо период на миналата година до 1,19 млрд. долара. Това е най-значителният ръст в приходите на компанията от 2014 г. насам. През второто тримесечие на 2020 г. приходите на социалната мрежа спаднаха с 19%, а през първото тримесечие на 2021 г. се увеличиха с 28%.

Позитивната динамика е следствие на "значително увеличение на търсенето от страна на рекламодателите", посочват от компанията. Тримесечните приходи от реклами са се увеличили с 87% до 1,05 млрд долара.

През 2020 г. социалната мрежа беше силно засегната от пандемията, като рекламодателите започнаха да намаляват своите бюджети. В отговор на това Twitter стана още по-активна в популяризирането на реклами с директен отговор, чиято цел е да накара потребителя да извърши определени действия, като инсталиране на приложение или посещение на уебсайт.

7 млн. нови потребители са се присъединили към услугата по време на периода, като общата й аудитория вече достига 206 млн. ежедневни потребители.

През миналото тримесечие Twitter представи първата си абонаментна услуга, която дава на достъп до бутона Undo Tweet, позволяващ отменяна на публикувани туитове и други възможности. В допълнение, компанията пусна функцията за аудио чат на Spaces на мобилни устройства за всички потребители, а също така обяви Tip Jar, която ще позволява на потребители да изпращат пари помежду си в сайта. Всичко това има за цел да разшири аудиторията на социалната мрежа.

Компанията също така даде положителна перспектива за приходите през третото тримесечие; очаква се приходите на Twitter да нараснат до 1,22-1,3 млрд. долара.

Twitter публикува отчет за второто тримесечие на 2021 г., отбелязвайки 74% увеличение на приходите си спрямо период на миналата година до 1,19 млрд. долара. Това е най-значителният ръст в приходите на компанията от 2014 г. насам. През второто тримесечие на 2020 г. приходите на социалната мрежа спаднаха с 19%, а през първото тримесечие на 2021 г. се увеличиха с 28%.

Позитивната динамика е следствие на "значително увеличение на търсенето от страна на рекламодателите", посочват от компанията. Тримесечните приходи от реклами са се увеличили с 87% до 1,05 млрд долара.

Най-новото



Технологиите в модната електронна търговия през 2023

Технологиите в модната електронна търговия през 2023

  • 0
  • 105







Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК