Twitter публикува отчет за второто тримесечие на 2021 г., отбелязвайки 74% увеличение на приходите си спрямо период на миналата година до 1,19 млрд. долара. Това е най-значителният ръст в приходите на компанията от 2014 г. насам. През второто тримесечие на 2020 г. приходите на социалната мрежа спаднаха с 19%, а през първото тримесечие на 2021 г. се увеличиха с 28%.
Позитивната динамика е следствие на "значително увеличение на търсенето от страна на рекламодателите", посочват от компанията. Тримесечните приходи от реклами са се увеличили с 87% до 1,05 млрд долара.
През 2020 г. социалната мрежа беше силно засегната от пандемията, като рекламодателите започнаха да намаляват своите бюджети. В отговор на това Twitter стана още по-активна в популяризирането на реклами с директен отговор, чиято цел е да накара потребителя да извърши определени действия, като инсталиране на приложение или посещение на уебсайт.
7 млн. нови потребители са се присъединили към услугата по време на периода, като общата й аудитория вече достига 206 млн. ежедневни потребители.
През миналото тримесечие Twitter представи първата си абонаментна услуга, която дава на достъп до бутона Undo Tweet, позволяващ отменяна на публикувани туитове и други възможности. В допълнение, компанията пусна функцията за аудио чат на Spaces на мобилни устройства за всички потребители, а също така обяви Tip Jar, която ще позволява на потребители да изпращат пари помежду си в сайта. Всичко това има за цел да разшири аудиторията на социалната мрежа.
Компанията също така даде положителна перспектива за приходите през третото тримесечие; очаква се приходите на Twitter да нараснат до 1,22-1,3 млрд. долара.
Twitter публикува отчет за второто тримесечие на 2021 г., отбелязвайки 74% увеличение на приходите си спрямо период на миналата година до 1,19 млрд. долара. Това е най-значителният ръст в приходите на компанията от 2014 г. насам. През второто тримесечие на 2020 г. приходите на социалната мрежа спаднаха с 19%, а през първото тримесечие на 2021 г. се увеличиха с 28%.
Позитивната динамика е следствие на "значително увеличение на търсенето от страна на рекламодателите", посочват от компанията. Тримесечните приходи от реклами са се увеличили с 87% до 1,05 млрд долара.