Twitter Inc ще си партнира с Associated Press (AP) и Reuters за по-бързо предоставяне на достоверна информация в социалната мрежа на компанията като част от усилията за борба с разпространението на дезинформация.
Подобно на други компании за социални медии, базираната в Сан Франциско организация често е била подлагана на натиск да премахне подвеждаща или невярна информация от платформата си. По-рано тази година Twitter стартира програма, наречена Birdwatch, в която призова своите потребители да ѝ помогнат за идентифицирането и проверката на подвеждащи туитове.
От Twitter обясняват, че ще си сътрудничат с новинарските агенции по време на неочаквани новинарски събития, за да може да добавят възможно най-точен контекст, който да се появява на различни места в Twitter, като например етикет, прикрепен към туитове за събитието, или специална секция за събиране на информация по актуални теми.
Това е първото партньорство на социалната мрежа с новинарски организации с цел повишаване на нивата на коректност на информацията в социалната платформа. Говорител на компанията коментира, че тя ще работи поотделно с AP и Reuters, а новините няма да взаимодействат помежду си.
Twitter Inc ще си партнира с Associated Press (AP) и Reuters за по-бързо предоставяне на достоверна информация в социалната мрежа на компанията като част от усилията за борба с разпространението на дезинформация.
Подобно на други компании за социални медии, базираната в Сан Франциско организация често е била подлагана на натиск да премахне подвеждаща или невярна информация от платформата си. По-рано тази година Twitter стартира програма, наречена Birdwatch, в която призова своите потребители да ѝ помогнат за идентифицирането и проверката на подвеждащи туитове.