2022 ще е годината на развлекателните приложения и социалните мрежи

2022 ще е годината на развлекателните приложения и социалните мрежи

Според платформата App Annie тези две категории ще отбележат най-високи ръстове на пазара на приложения през следващата година

Иван Гайдаров
682 прочитания

Платформата за анализ App Annie посочи развлекателните приложения и социалните мрежи като категориите, които ще отбележат най-висок ръст през 2022 г. Игрите, предназначени за настъпващата ера на метавселената, също се очаква да увеличат популярността си през следващата година.

В доклад за развитието на глобалния пазар на приложения през следващата година компанията предвижда приходите от покупки на приложения за забавление да достигнат 12 милиарда долара, движени от абонаментите за видеострийминг, които отбелязват ускорен растеж от началото на пандемията от COVID-19.

App Annie очаква приложенията за социални медии да заемат второто място. Очакванията са мобилният пазар на социални мрежи да достигне 9 милиарда долара през 2022 г., което е с 82% повече от 2020 г. Предвижданията са потребителите да платят с 4 милиарда долара повече в сравнение с разходите за миналата година. "Изгряващите звезди" в категорията включват приложение като Discord, видеоуслуги на живо като Tagged и платформите за създаване на кратки видеоклипове като Likee.

В допълнение към приходите приложенията за социални медии ще ангажират и почти половината от цялото време, прекарано на мобилни устройства от потребителите. Лидерът в категорията - TikTok - се очаква да достигне над 1,5 милиарда активни потребители през следващата година.

В метавселената

App Annie също така прогнозира, че през 2022 г. потребителите ще похарчат 3,1 милиарда долара за приложения за игри в метавселената. Компанията вярва, че "функционалностите за изграждане на света, които позволяват на потребителите да взаимодействат в реално време чрез своите виртуални аватари, ще запленят публиката и ще увеличават своя дял в общия портфейл".

В новия сектор на потапящите игри мобилните устройства ще действат като "основен форм-фактор", се твърди още в доклада.

Снимка: Pixabay

Платформата за анализ App Annie посочи развлекателните приложения и социалните мрежи като категориите, които ще отбележат най-висок ръст през 2022 г. Игрите, предназначени за настъпващата ера на метавселената, също се очаква да увеличат популярността си през следващата година.

В доклад за развитието на глобалния пазар на приложения през следващата година компанията предвижда приходите от покупки на приложения за забавление да достигнат 12 милиарда долара, движени от абонаментите за видеострийминг, които отбелязват ускорен растеж от началото на пандемията от COVID-19.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК