Instagram променя фокуса си, ще разчита много повече на видео

Платформата планира да въведе повече инструменти за монетизиране, за да помогне на създателите на съдържание да увеличат своите приходи

Иван Гайдаров
598 прочитания

В кратко видеосъобщение в края на годината ръководителят на Instagram Адам Мосери повдигна завесата над това какво предстои за платформата през следващите 12 месеца. "Ще трябва да преосмислим какво е Instagram, защото светът се променя бързо и ние ще трябва да се променим с него", каза той, излагайки приоритетите на Instagram за 2022 г., в които акцент е удвояването на видеосъдържанието.

Мосери коментира, че Instagram ще "консолидира всички наши видеопродукти около платформата Reels и ще продължи да развива този продукт". През последните месеци компанията направи някои промени в начина, по който обработва видеоклиповете. През октомври тя спря поддръжката на приложението IGTV, за да интегрира възможности за по-дълги формати на видеосъдържание в основната си услуга. Въпреки това потребителите трябва да използват Reels, за да гледат цял видеоклип.

Що се отнася до създателите на съдържание, Мосери обясни, че Instagram ще въведе повече инструменти за монетизиране, за да им помогне да увеличат своите приходи. В допълнение той обясни, че социалната мрежа ще се съсредоточи върху съобщенията (тъй като това е може би основният начин, по който хората общуват онлайн) и прозрачността през 2022 г.

Instagram ще удвои и усилията си върху контролите, като по-рано този месец вече обяви, че ще добави родителски контрол през март.

Тези заявки идват след една спорна 2021 г. Компанията спря работата си по приложението Instagram Kids заради опасения по отношение на безопасността. В допълнение, беше доказано, че компанията майка Meta/Facebook е била наясно, че Instagram може да повлияе негативно на психичното здраве на тийнейджърите. Мосери свидетелства пред Сената по-рано този месец, като обеща социалната мрежа да предложи "достъп до данни, така че изследователите от трети страни да могат да проектират свои собствени проучвания и да направят свои собствени заключения относно ефектите върху младите хора".

Снимка: Pixabay

В кратко видеосъобщение в края на годината ръководителят на Instagram Адам Мосери повдигна завесата над това какво предстои за платформата през следващите 12 месеца. "Ще трябва да преосмислим какво е Instagram, защото светът се променя бързо и ние ще трябва да се променим с него", каза той, излагайки приоритетите на Instagram за 2022 г., в които акцент е удвояването на видеосъдържанието.

Мосери коментира, че Instagram ще "консолидира всички наши видеопродукти около платформата Reels и ще продължи да развива този продукт". През последните месеци компанията направи някои промени в начина, по който обработва видеоклиповете. През октомври тя спря поддръжката на приложението IGTV, за да интегрира възможности за по-дълги формати на видеосъдържание в основната си услуга. Въпреки това потребителите трябва да използват Reels, за да гледат цял видеоклип.

Споразумението между съдружниците на стартъпа създава яснота в отношенията им
Съдържание за Адвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
Tobel - управление на територията в умния град
Съдържание от Mapex

Най-новото

Digitalk Conference: Дигитален свят

Digitalk Conference: Дигитален свят

  • 0
  • 250









Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК