Pixabay.com
TheDigitalArtist

Meta променя политиките за неприкосновеност, но няма да събира данни по нови начини

Мария Динкова

Pixabay.com

© TheDigitalArtist


Meta, известна доскоро като Facebook, въвежда нова версия на своите условия за ползване, като актуализира политиката си за неприкосновеност. От компанията отбелязват, че старата Data Policy на Facebook сега става Privacy Policy на Meta, за да бъде по-лесна за разбиране и да отразява последните продукти, които предлага.

"Нашата цел с този ъпдейт е да бъдем по-ясни за нашите практики, свързани с данните; един от начините, по който сме направили това, е чрез допълнителни детайли и примери. В Meta винаги сме се стремели да създаваме персонализирано изживяване, което осигурява стойност, без да компрометираме вашата неприкосновеност. Затова от нас зависи да имаме силни защити за данните, които използваме, и да бъдем прозрачни за начините, по които го правим. Това включва по-ясно обясняване на нашите практики, свързани с данните, и възможностите, които имате", пишат от компанията.

С това обновяване гигантът обещава "да не събира, използва или споделя вашите данни по нови начини, като също така продължава да не продава потребителската информация. Вместо това актуализацията променя езика и добавя примери, за да помогне на потребителите да разбират за какво е всеки сегмент, пише The Verge.

Добрата новина в случая е, че компанията изглежда няма да събира повече данни, отколкото преди. Според експертите обаче проблемът е, че Facebook вече насочва потребителските данни в голяма екосистема за таргетирано рекламиране.

Новите политики важат за Facebook, Instagram, Messenger и другите продукти на Meta, но не се отнасят за WhatsApp, Workplace, Messenger Kids или Quest устройствата, използвани без Facebook профил. За последните това означава, че те имат собствени политики за неприкосновеност.

В допълнение Meta въвежда две промени на начина, по който потребителите могат да контролират своята информация. Нова настройка ще даде по-голям контрол върху това кой вижда публикациите по подразбиране. Освен това съществуващите опции за това кои реклами потребителите могат да виждат са консолидирани в един интерфейс.

Meta, известна доскоро като Facebook, въвежда нова версия на своите условия за ползване, като актуализира политиката си за неприкосновеност. От компанията отбелязват, че старата Data Policy на Facebook сега става Privacy Policy на Meta, за да бъде по-лесна за разбиране и да отразява последните продукти, които предлага.

"Нашата цел с този ъпдейт е да бъдем по-ясни за нашите практики, свързани с данните; един от начините, по който сме направили това, е чрез допълнителни детайли и примери. В Meta винаги сме се стремели да създаваме персонализирано изживяване, което осигурява стойност, без да компрометираме вашата неприкосновеност. Затова от нас зависи да имаме силни защити за данните, които използваме, и да бъдем прозрачни за начините, по които го правим. Това включва по-ясно обясняване на нашите практики, свързани с данните, и възможностите, които имате", пишат от компанията.

Най-новото








Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

  • 0


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК