40% ръст на използването на мобилни приложения през Q2 2020

40% ръст на използването на мобилни приложения през Q2 2020

През Android преминават много по-голяма част от изтеглянията, но iOS продължава да генерира повече пари от продажби

Иван Гайдаров
476 прочитания

Най-новите данни на анализаторската компания App Annie разкриват някои от ефектите от глобалните мерки за ограничаване на Covid-19 върху моделите за използване на мобилни приложения.

Основната статистика показва, че глобалното използване на мобилни приложения от гледна точка на средното време, прекарано пред тях от потребителите на месец, през Q2 2020 се е увеличило с 40% на годишна база. Като цяло тази тенденция е устойчива през последните години, но а големият скок се дължи основно на милионите потребители, които трябваше да си останат по домовете с месеци и да прекарват значително повече време пред своите устройства.

Преминавайки към изтеглянията, статистиката сочи, че общият обем е много по-висок за Android, което не е изненада, тъй като мобилната ОС на Google представлява 80+ процента от общата потребителска база на смартфоните. По-забележителното е, че независимо от това iOS все още генерира много повече пари в сравнение с Android. Това е така, защото потребителите на iPhone на първо място имат по-високи възможности, а на второ - явно самата Apple успява да мотивира по-добре феновете си да плащат за приложения.

Иначе, най-популярните приложения и в двете платформи са почти изцяло социални медии, инструменти за изпращане на съобщения и платформи за видеоконференции. Популярността на приложението TikTok е особено интригуваща, тъй като в САЩ очевидно обмислят да го забранят заради страната на произход - Китай.

Най-новите данни на анализаторската компания App Annie разкриват някои от ефектите от глобалните мерки за ограничаване на Covid-19 върху моделите за използване на мобилни приложения.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК