Предвижда се 2,7 милиарда геймъри в света да похарчат 159,3 милиарда долара за игри през 2020 г., като изследователите казват, че пазарът ще надмине 200 милиарда долара до 2023 г. Според ветерана в индустрията и основател на Breakaway Games - Дъг Уотли - вече съществуват симулационни игри, които могат да се използват като стандартизирани учебни тестове.
В интервю с C.M. Рубин, основател на CMRubinWorld, Уотли казва, че "има възможности много видове тестове да бъдат заменени с игри" и добавя, че освен че понякога са по-добри от традиционните тестове, те осигуряват сигурност и могат да бъдат по-достъпна алтернатива. "Мисля, че скоро ще видим игра, използвана като стандартизиран тест", отбелязва той.
Прогнозите на Уотли за бъдещето на игрите включват по-широк тематичен обхват и потребители, които предпочитат да играят както на телефони, така и на по-големи таблети.
Предвижда се 2,7 милиарда геймъри в света да похарчат 159,3 милиарда долара за игри през 2020 г., като изследователите казват, че пазарът ще надмине 200 милиарда долара до 2023 г. Според ветерана в индустрията и основател на Breakaway Games - Дъг Уотли - вече съществуват симулационни игри, които могат да се използват като стандартизирани учебни тестове.
В интервю с C.M. Рубин, основател на CMRubinWorld, Уотли казва, че "има възможности много видове тестове да бъдат заменени с игри" и добавя, че освен че понякога са по-добри от традиционните тестове, те осигуряват сигурност и могат да бъдат по-достъпна алтернатива. "Мисля, че скоро ще видим игра, използвана като стандартизиран тест", отбелязва той.