Всеки четвърти клиент на Райфайзенбанк ползва мобилно банкиране

Всеки четвърти клиент на Райфайзенбанк ползва мобилно банкиране

Всяка минута се правят по 8 трансакции, 2 от тях са плащане на сметки

Иван Гайдаров
305 прочитания

Всеки четвърти клиент на Райфайзенбанк използва банкиране през мобилното си устройство. Само за периода на пандемията (март-юли) успешните регистрации в приложението RaiMobile са средно около 7 хиляди на месец, което показва, че всеки ден нови 233 души стават клиенти на мобилното банкиране.

Сред потребителите на RaiMobile преобладават мъжете (56%) и хората между 25 и 40 години. "Не е изненада, че по-младите хора проявяват интерес към новите технологии и предпочитат да банкират мобилно. Именно към тази целева аудитория са насочени усилията ни да предлагаме съвременни дигитални решения за дистанционно банкиране, но забелязваме, че и все повече хора от по-високия възрастов сегмент се възползват от тях", коментира Мариела Атанасова, директор Индивидуално банкиране в Райфайзенбанк.

Близо 330 хил. са направените трансакции през мобилното банкиране в

рамките само на един месец (юни). Всяка минута клиентите на Райфайзенбанк правят средно по 8 трансакции през RaiMobile, като близо 2 от тях са плащане на сметка за ток, вода, телефон и др. Повече от 20 хиляди са абонирани за една от новите функционалности - бърз превод към телефонен номер.

През мобилното банкиране на Райфайзенбанк могат да се открият банкова сметка и карта само чрез натискане на бутон "Стани клиент" и попълване на форма с минимално изисквани лични данни. Потребителите се възползват още от възможността за управление на карти, с която за по-голяма сигурност те могат да се заключват, когато не се използват.

Oбновената версия на RaiMobile ще включва опция за анализ на разходите. Това ще помогне на потребителите да управляват по-ефективно своите средства.

Всеки четвърти клиент на Райфайзенбанк използва банкиране през мобилното си устройство. Само за периода на пандемията (март-юли) успешните регистрации в приложението RaiMobile са средно около 7 хиляди на месец, което показва, че всеки ден нови 233 души стават клиенти на мобилното банкиране.

Сред потребителите на RaiMobile преобладават мъжете (56%) и хората между 25 и 40 години. "Не е изненада, че по-младите хора проявяват интерес към новите технологии и предпочитат да банкират мобилно. Именно към тази целева аудитория са насочени усилията ни да предлагаме съвременни дигитални решения за дистанционно банкиране, но забелязваме, че и все повече хора от по-високия възрастов сегмент се възползват от тях", коментира Мариела Атанасова, директор Индивидуално банкиране в Райфайзенбанк.

Най-новото

Google инвестира в стартъпа Anthropic, ще конкурира ChatGPT

Google инвестира в стартъпа Anthropic, ще конкурира ChatGPT

  • 0
  • 198









Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК