Българска платформа за хотели и заведения ще търси клиенти на Експо 2020 Дубай

Българска платформа за хотели и заведения ще търси клиенти на Експо 2020 Дубай

TouchMenu оптимизира операциите, подобрява обслужването и изживяването на клиентите и увеличава печалбите чрез различни маркетингови инструменти

Иван Гайдаров
400 прочитания

Българската платформа за дигитализация на хотели и заведения TouchMеnu ще бъде представена пред отбрана публика на изложението Експо 2020 в Дубай. Международното събитие стартира през октомври 2021 г., а на 2 февруари 2022 г. българският павилион ще бъде домакин на Бизнес форум, посветен на балнеологията, като част от програмата на тематична седмица "Уелнес и СПА".

"Поставихме си за цел да създадем иновация, която да дигитализира хотелиерския и ресторантьорския бранш. Затова по време на пандемията през последните две години се оказахме в позицията да помогнем на двата най-засегнати отрасъла в кризата, свързана с мерките за социално дистанциране. Бързо увеличаващата се база от клиенти в България показва, че успяваме да постигнем тази цел и вече е време да потърсим възможности за международно присъствие. Наблюденията ни както в Европа, така и в Близкия изток са, че дигиталните менюта набират популярност, но нашето желание е да дадем интерактивен канал за комуникация. Платформа, която наистина да работи, а не статично меню. Изложението в Дубай е много добра възможност за нас и каним всички, които ще бъдат там през този период, да посетят българския павилион", споделя Тодор Бобев, създател на приложението и изпълнителен директор на Touch Menu Ltd.

Той ще представи възможностите на българския софтуер пред гостите на международния бизнес форум. TouchMenu оптимизира операциите на заведения и хотели, подобрява обслужването и изживяването на клиентите и увеличава печалбите чрез различни маркетингови инструменти. Създадено първоначално като дигитално меню за заведения, през последните години то навлезе и в туристическия бранш, предлагайки множество функционалности за хотели.

TouchMenu позволява на всяко заведение да си създаде дигитализирано меню, достъпно през смартфона, което ограничава физическия контакт между клиенти и сервитьори. Искането на сметката и заплащането също се извършват по електронен път.

За хотелите платформата дигитализира отношенията с клиентите, включително поръчката на храна и напитки от стаята, резервирането на маса в ресторанта или на часове за спа или спорт, известяването на персонала за различни проблеми, както и информирането за туристически атракции в района. Намалява се нуждата от разпечатване на менюта и други хартиени материали и се създават нови маркетингови възможности за привличане на клиенти.

Екипът на TouchMenu е в Дубай от седмица и срещите с местни хотелиери доказва нуждата от иновация в бранша. Дори в една от най-развитите туристически дестинации се търсят подходи за оптимизиране на разходите и покачване на ефективността на процесите по обслужване на гостите.

Бизнесът в Дубай си е поставил нелеката задача, до 3 години да намали ползването на хартия с 50%. TouchMenu дава готово решение как хотелите да се справят с предаването на нужната информация на гостите си по дигитален път. Малкият QR код дава неограничени възможности, които тепърва ще разгръщат потенциала си пред различни бизнеси.

Българската платформа за дигитализация на хотели и заведения TouchMеnu ще бъде представена пред отбрана публика на изложението Експо 2020 в Дубай. Международното събитие стартира през октомври 2021 г., а на 2 февруари 2022 г. българският павилион ще бъде домакин на Бизнес форум, посветен на балнеологията, като част от програмата на тематична седмица "Уелнес и СПА".

"Поставихме си за цел да създадем иновация, която да дигитализира хотелиерския и ресторантьорския бранш. Затова по време на пандемията през последните две години се оказахме в позицията да помогнем на двата най-засегнати отрасъла в кризата, свързана с мерките за социално дистанциране. Бързо увеличаващата се база от клиенти в България показва, че успяваме да постигнем тази цел и вече е време да потърсим възможности за международно присъствие. Наблюденията ни както в Европа, така и в Близкия изток са, че дигиталните менюта набират популярност, но нашето желание е да дадем интерактивен канал за комуникация. Платформа, която наистина да работи, а не статично меню. Изложението в Дубай е много добра възможност за нас и каним всички, които ще бъдат там през този период, да посетят българския павилион", споделя Тодор Бобев, създател на приложението и изпълнителен директор на Touch Menu Ltd.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК