ОББ обяви подобрения в мобилното и онлайн банкирането за бизнес клиенти

ОББ обяви подобрения в мобилното и онлайн банкирането за бизнес клиенти

В новото меню "Администрация" клиентите разполагат със списък на всички активни потребители в онлайн банкирането на фирмата

Иван Гайдаров
262 прочитания

ОББ обяви нови подобрения в мобилното и онлайн банкирането за бизнес клиенти. Вече само с един клик в електронния портал "ОББ Онлайн" бизнес клиентите на ОББ могат да получат информация за всички активни потребители в онлайн банкирането си. В новото меню "Администрация" клиентите разполагат със списък на всички активни потребители в онлайн банкирането на фирмата, имат информация за менютата, до които тези потребители имат достъп, и могат при нужда да прекратят изцяло достъпа им до "ОББ Онлайн".

Достъпът до всички подсекции в новото меню "Администрация" може да бъде заявен чрез подаване на "Карта за промяна на данни за онлайн банкиране", както в клон на банката, така и директно онлайн в "ОББ Дигитален портал" - през меню "Дигитални заявки" в "ОББ Онлайн".

Всички тези операции досега бяха свързани с изрично посещение в банков клон и предоставянето на допълнителни документи. Сега тази информация е на разположение 24/7, а инструкциите се изпълняват автоматично.

Друга полезна функционалност стартира от началото на 2022 г. с възможността бизнес клиентите на ОББ да могат бързо и лесно да подписват през мобилния си телефон документи, които са създали в онлайн банкирането си ("ОББ Онлайн"). Новата функционалност може да се достъпи през приложението за мобилно банкиране "ОББ Мобайл" >> меню "Плащания" >> меню "Документи за подпис".

Подписването в "ОББ Мобайл" позволява да се излъчват лесно избрани от клиентите единични преводи, да се подписват едновременно в пакет до 5 документа и да се достъпва добре структурирана информация за чакащи/подписани документи на база зададени от клиентите филтри. След като документът/ите е/са подписани чрез Лицево разпознаване/Пръстов отпечатък или ПИН, клиентите са пренасочени към резултатен екран, а статусът на документа/ите може да бъде видян в раздел "Подписани".

Подписването през мобилен телефон на платежни документи, създадени в онлайн банкирането, е функционалност, търсена и чакана от бизнес клиенти на банката. Затова говорят и високите нива на използване. В първите дни от старта на услугата близо 2000 превода са подписани през "ОББ Мобайл".

ОББ обяви нови подобрения в мобилното и онлайн банкирането за бизнес клиенти. Вече само с един клик в електронния портал "ОББ Онлайн" бизнес клиентите на ОББ могат да получат информация за всички активни потребители в онлайн банкирането си. В новото меню "Администрация" клиентите разполагат със списък на всички активни потребители в онлайн банкирането на фирмата, имат информация за менютата, до които тези потребители имат достъп, и могат при нужда да прекратят изцяло достъпа им до "ОББ Онлайн".

Достъпът до всички подсекции в новото меню "Администрация" може да бъде заявен чрез подаване на "Карта за промяна на данни за онлайн банкиране", както в клон на банката, така и директно онлайн в "ОББ Дигитален портал" - през меню "Дигитални заявки" в "ОББ Онлайн".

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК