3 начина големите данни да подобрят ERP системите

3 начина големите данни да подобрят ERP системите

Мария Динкова
363 прочитания

Благодарение на развитието на технологиите компаниите в днешно времето имат достъп до много и разнообразни данни, които, ако бъдат използвани правилно, могат значително да улеснят и оптимизират бизнеса. В този смисъл, когато ERP решенията се съчетаят с големи обеми от информация, организациите гарантират по-висока ефективност за всичките си процеси.

Ето кои са трите начина, по-които големите данни могат да подобрят системите за планиране на ресурсите на предприятието, според експертите от SoftOne:

Точни прогнози

Бизнесът разчита на изкуствен интелект, ERP прогнозен анализ и усъвършенствано отчитане, за да предскаже бъдещо представяне. Разбира се, тази способност има голямо въздействие, което се простира отвъд самите решения.

Gartner прогнозира, че до 2022 г. 65% от фирмите ще използват базирани на изкуствен интелект ERP стратегии, за да получат сравнително предимство. Според същото проучване прогнозните анализи ще се очертаят като водеща технология за повишена конкурентоспособност. Чрез минимализиране на предположенията относно сезонното търсене, предлагане и финансови резултати ERP прогнозите могат да предложат необходимите прозрения точно и задълбочено.

Подобрено планиране

Тъй като ERP предлага възможност за анализ на повече данни за по-малко време, той предоставя още по-точна и ефикасна представа за всякакви оперативни проблеми, така че те могат да бъдат по-лесно адресирани. По този начин предприятията могат да планират своите процеси още по-ефективно и да разпределят ресурсите си там, където наистина са необходими. Важно е, разбира се, и те да проучат технологии и решения, които са доказано надеждни и не на последно място достъпни.

Друго важно предимство е наблюдението в реално време. Тъй като ERP интегрира данни в целия бизнес, потребителите могат да наблюдават състоянието на конкретна задача и незабавно да правят всички необходими корекции, което гарантира оптимално използване на работната сила и оборудване в зависимост от индустрията.

Изчерпателно профилиране на клиенти

Бизнесът неизбежно работи в среда, ориентирана към потребителите. В резултат на това компаниите трябва да използват прозрения, за да отговорят на уникалните и постоянно развиващи се нужди на своите клиенти. И докато CRM може да бъде изключително ефективно решение, той не може да предостави цялата необходима информация и данни самостоятелно.

CRM модулът на едно ERP решение предлага по-проницателни и ефективни прозрения за дейността на клиентите в сравнение със самостоятелното CRM решение, като анализира както общите тенденции, така и навиците за купуване на отделните клиенти. В допълнение, използването на големи данни от ERP и базирани на изкуствен интелект технологии предлага изключително точни профили на клиенти и още по-ефективно насочване към потенциалните такива. Това на свой ред позволява на продажбите да се съсредоточат върху тези, които е най-вероятно да осъществят реализация.

Благодарение на развитието на технологиите компаниите в днешно времето имат достъп до много и разнообразни данни, които, ако бъдат използвани правилно, могат значително да улеснят и оптимизират бизнеса. В този смисъл, когато ERP решенията се съчетаят с големи обеми от информация, организациите гарантират по-висока ефективност за всичките си процеси.

Ето кои са трите начина, по-които големите данни могат да подобрят системите за планиране на ресурсите на предприятието, според експертите от SoftOne:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК