Apple стартира нов ИТ мениджмънт пакет за малки бизнеси

Pixabay.com
SplitShire

Apple стартира нов ИТ мениджмънт пакет за малки бизнеси

Предложението комбинира iCloud бекъпи, управление на устройства и дори AppleCare Plus

Мария Динкова
358 прочитания

Pixabay.com

© SplitShire


Новата абонаментна услуга нa Apple - Business Essentials, която компанията представи в бета-версия миналата година, вече е достъпна за малкия бизнес. Тя е насочена за фирми с до 500 служители и позволява вертикална интеграция на управлението на устройства и облачен сторидж в Business Manager платформата, използвана от много организации за купуване и управление на Apple хардуер. Сега новата услуга включва също възможност за AppleCare Plus с 24/7 поддръжка и възможност за извикване на място на обучен специалист от Apple до четири часа.

Абонаментът предлага традиционни ИТ услуги в един портал с минимална такса от 2,99 долара на месец за служител. Тази цена покрива едно устройства и 50GB iCloud сторидж. Следващите пакети са на стойност 6,99 долара за 200 GB и 12,99 долара за 2 ТВ. Apple предлага двумесечен безплатен период, който е достъпен за компаниите, които вече са част от бета-тестовете.

Новото решение може да е особено подходящо за малките компании, които се опитват да опростят управлението на Мас устройствата или нямат нужния ИТ персонал. Най-голямата промяна е свързана с интеграцията и мениджмънта: потребители на даден малък бизнес могат да използват услугата на Apple да въвеждат предварително конфигурирани пакети директно на устройствата на служителите с техните Wi-Fi/VPN настройки, задължително FileVault криптиране и приложения. След това служителите могат да разглеждат своите настройки, да имат достъп до поддръжката и да проследяват поправките през Business Essentials приложението. Досега внедряването и управлението на опциите при Apple устройствата изискваше друга услуга и експертиза. Един от основните недостатъци на новата услуга обаче е, че не работи с мобилни или десктоп устройства, които не са произведени от Apple.

AppleCare Plus за Business Essentials струва допълнителни 7 долара на месеца за едно устройства или 13 долара на месеца за три устройства и 200 GB iCloud. С други думи, при най-всеобхватния вариант един служител може да струва 24,99 долара на месец с три устройства, 2TB iCloud сторидж и AppleCare Plus for Business Essentials.

Новата услуга на Apple представлява алтернатива да установени решения като Jamf, използван от много компании и университети, който работи и с Business/School Manager платформите на Apple и има много повече опции, включително софтуерни решения за сигурност. Но за малките компании, които искат просто лесно да настроят новия Apple хардуер, да осигурят основна начална поддръжка и само да внедрят софтуера от магазина за приложения на компанията, новата услуга може да е доста полезна.

Новата абонаментна услуга нa Apple - Business Essentials, която компанията представи в бета-версия миналата година, вече е достъпна за малкия бизнес. Тя е насочена за фирми с до 500 служители и позволява вертикална интеграция на управлението на устройства и облачен сторидж в Business Manager платформата, използвана от много организации за купуване и управление на Apple хардуер. Сега новата услуга включва също възможност за AppleCare Plus с 24/7 поддръжка и възможност за извикване на място на обучен специалист от Apple до четири часа.

Абонаментът предлага традиционни ИТ услуги в един портал с минимална такса от 2,99 долара на месец за служител. Тази цена покрива едно устройства и 50GB iCloud сторидж. Следващите пакети са на стойност 6,99 долара за 200 GB и 12,99 долара за 2 ТВ. Apple предлага двумесечен безплатен период, който е достъпен за компаниите, които вече са част от бета-тестовете.

Най-новото



Microsoft готви ултралека операционна система

Microsoft готви ултралека операционна система

  • 0
  • 243







Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК