60К избра облачната платформа PyraCloud на SoftwareOne

60К избра облачната платформа PyraCloud на SoftwareOne

BPO доставчикът използва PyraCloud за автоматизирано управление на лицензи и анализ на ресурси

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
388 прочитания

Компанията 60К е водеща в областта на предоставянето на BPO услуги за клиенти от целия свят. С екип над 1200 специалисти в два офиса в България компанията обслужва престижни клиенти от различни индустрии. За да осъществи целите си да предоставя услуги на най-високо ниво на конкурентни цени, компанията има за цел да обучи и задържи най-добрите специалисти и да им предостави оптимални условия за ефективна комуникация и оптимална продуктивност в новата пост-COVID конкурентна среда.

За целта ИТ отделът на 60К, ръководен от Симеон Тодоров, се спира на Microsoft 365 - водеща платформа за средства за производителност с над 200 милиона бизнес потребители в световен мащаб. Опорното решение се базира на максимално гъвкавите решения за комуникация и продуктивност от всяко свързано място на базата на Microsoft Teams и Exchange online, както и на лицензите Е3, Е5 (възможно най-пълният набор от функционалности за всяко голяма организация) и F3 на Office 365 - универсалното решение на Microsoft за служители на първа линия за осигуряване на улеснен и безопасен достъп до функционалности и съдържание през браузър.

SoftwareONE е швейцарска технологична компания, представена в 90 държави по света. Водещ доставчик
на решения в сферата на дигиталната трансформация, анализа и използването на облачните услуги и софтуерните активи, решенията за сигурност, модернизацията и управлението на критични приложения. Компанията има в портфолиото си повече от 7500 технологични производителя и е един от най-големите партньори на Microsoft, AWS, VMware, SAP, Oracle и др.

Какво ви накара да се спрете на решението Microsoft 365 и най-вече с какво ви спечели то?

Служителите на компанията ни винаги са работили с Windows базирани софтуери и системи и това беше основната причина да се насочим към Office365. Предимствата, които взехме предвид за окончателното решение, бяха облачният характер на Office 365, което намалява разходите за закупуване и поддръжка на скъп хардуер, допълнителните услуги като OneDrive, Teams и SharePoint, включени в различните лицензи. Това ни позволява гъвкавост при избора им според различните нужди, както и възможността различните офис приложения да се инсталират на повече от един компютър за разлика от стандартния офис пакет. Но най-големият мотив е необходимостта от сигурност на комуникацията и съхранението на данните на компанията.

За да осъществи целите си да предложи максимално добро обслужване на вътрешните клиенти с оптимален личен състав, 60К има нужда от автоматизирано решение за управление на лицензите и анализ на потреблението. То трябва да позволява вземане на решения на база на реални данни и осъществяването им в среда "no code" с възможности за автоматизация на повтарящи се операции и с наличието на алгоритъм за предлагане на подобрения.

След анализ на наличните платформи екипът на 60К се спира на PyraCloud - продукт на SoftwareONE, водещ партньор на Microsoft в световен мащаб и активно присъстващ на българския пазар. Pyracloud в комбинация с услугите от вида 365 Simple на SoftwareONE е водещо решение за много от най-големите и успешни корпорации в света.

С какво PyraCloud допринесе за подобряване на операциите по обслужване на платформата на М365?

PyraCloud е гъвкава платформа, даваща възможност за лесно и прозрачно управление на видовете лицензи, свързано със закупуването и контрола им. Инструментите за управление и рипортинг в платформата позволяват пълна проследяемост на използването на закупените лицензи, което е основа за управление на разходите на компанията. Обединеното плащане на лицензите, както и локалната поддръжка също изиграха важна роля в избора ни да преминем към PyraCloud.

PyraCloud представлява единна платформа за проследяване на разходите за софтуер и облачни услуги в цялата софтуерна среда, като осигурява за организациите цифрова верига за доставки. Тя позволява постоянна видимост и контрол на видовете лицензи, транзакциите, данните за правата, договорите и лицензионните ключове, както и на разходите за облачни услуги в многооблачни среди.

Управлението на разходите за всяка организация се осъществява в 3 лесни стъпки:

  • Централизирано закупуване. Проследяване на всички транзакции чрез глобално управлявани договори с предварително определени одобрени производители. Съхранява всички документи за транзакциите на едно място с удобен достъп до данни и подновяване.
  • Маркиране и проследяване. Маркиране на софтуерни и облачни ресурси, категоризирани по проекти, разходни центрове или географски райони и проследяване на разходите по тези категории.
  • Отчитане. Дефиниране на параметри за отчитане, които са важни за бизнеса. Преглед на разходи за софтуер, разходи за облачни услуги или консолидирано потребление на всички разходи в персонализирани интерфейси за управление и отчети.

PyraCloud опростява бюджетирането, проследяването и отчитането на разходите за софтуер и облачни ресурси за всяка организация и спестява разходи. С него всяка организация може както 60К да заложи предвидими и постижими цели за оптимизиране на своите софтуерни активи и да предоставя най-добрите услуги за своите клиенти в оптимална разходна среда.

Компанията 60К е водеща в областта на предоставянето на BPO услуги за клиенти от целия свят. С екип над 1200 специалисти в два офиса в България компанията обслужва престижни клиенти от различни индустрии. За да осъществи целите си да предоставя услуги на най-високо ниво на конкурентни цени, компанията има за цел да обучи и задържи най-добрите специалисти и да им предостави оптимални условия за ефективна комуникация и оптимална продуктивност в новата пост-COVID конкурентна среда.

За целта ИТ отделът на 60К, ръководен от Симеон Тодоров, се спира на Microsoft 365 - водеща платформа за средства за производителност с над 200 милиона бизнес потребители в световен мащаб. Опорното решение се базира на максимално гъвкавите решения за комуникация и продуктивност от всяко свързано място на базата на Microsoft Teams и Exchange online, както и на лицензите Е3, Е5 (възможно най-пълният набор от функционалности за всяко голяма организация) и F3 на Office 365 - универсалното решение на Microsoft за служители на първа линия за осигуряване на улеснен и безопасен достъп до функционалности и съдържание през браузър.

SoftwareONE е швейцарска технологична компания, представена в 90 държави по света. Водещ доставчик
на решения в сферата на дигиталната трансформация, анализа и използването на облачните услуги и софтуерните активи, решенията за сигурност, модернизацията и управлението на критични приложения. Компанията има в портфолиото си повече от 7500 технологични производителя и е един от най-големите партньори на Microsoft, AWS, VMware, SAP, Oracle и др.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК