Българска платформа превръща онлайн магазините в мобилни приложения

Pixabay.com
Mudassar Iqbal

Българска платформа превръща онлайн магазините в мобилни приложения

Софтуерът BeyondCart дава и множество възможности за взаимодействие с клиентите и разплащания

Иван Гайдаров
799 прочитания

Pixabay.com

© Mudassar Iqbal


Нова българска платформа превръща онлайн магазини, създадени с Woo Commerce, в пълноценни мобилни приложения. Тя се нарича BeyondCart и е разработена от технологичната компания Grind.

Във време, когато потреблението на интернет и онлайн пазаруването постъпателно мигрират към смартфони и таблети, а нуждата от създаване на собствени мобилни приложения нараства, новата българска платформа си е поставила за цел да даде възможност на всеки бизнес да се сдобие с такова без сериозни инвестиции и усилия. Според компанията "това може да добави нов маркетингов канал, който е напълно интегриран с онлайн магазина и неговата база с продажби и клиенти". Промените в инвентара на онлайн магазина се отразяват веднага в приложението, което разполага и с различни инструменти за достигане до аудиторията и за персонализиране на изживяването на посетителите.

"В наши дни мобилните устройства вече се налагат като основен канал за онлайн продажби, а този ефект ще се засилва с нарастване ролята на милениалите в електронната търговия. Наличието на мобилно приложение може да даде много на един онлайн бизнес - по-естествено и персонализирано изживяване на клиентите, по-добри анализи за продажбите, по-добро и интуитивно разбиране на поведението на клиентите и още много предимства. Създаването на мобилни приложения обаче е сложно и често изисква сериозни ресурси. Ние разработихме платформата BeyondCart именно за да улесним и автоматизираме този процес, предоставяйки на всеки бизнес мощни възможности да продава в мобилна среда", обяснява Стефан Бошнаков, технически ръководител и съсобственик на софтуерната компания.

Платформата създава възможности за проследяване и ретаргетиране на клиентите, повишаване на тяхната лоялност и завръщането им за нова покупка. Тя улеснява създаването на кампании с т.нар. пуш нотификации, които според редица изследвания увеличават ангажираността на клиентите и окуражават повтарящите се покупки.

В добавка BeyondCart разполага с множество вградени опции за разплащане през различни финтех платформи и може да бъде напълно персонализирана спрямо изискванията на конкретния бизнес.

Нова българска платформа превръща онлайн магазини, създадени с Woo Commerce, в пълноценни мобилни приложения. Тя се нарича BeyondCart и е разработена от технологичната компания Grind.

Във време, когато потреблението на интернет и онлайн пазаруването постъпателно мигрират към смартфони и таблети, а нуждата от създаване на собствени мобилни приложения нараства, новата българска платформа си е поставила за цел да даде възможност на всеки бизнес да се сдобие с такова без сериозни инвестиции и усилия. Според компанията "това може да добави нов маркетингов канал, който е напълно интегриран с онлайн магазина и неговата база с продажби и клиенти". Промените в инвентара на онлайн магазина се отразяват веднага в приложението, което разполага и с различни инструменти за достигане до аудиторията и за персонализиране на изживяването на посетителите.

Най-новото





"Алтерко" ще разработва персонализиран Shelly чип

"Алтерко" ще разработва персонализиран Shelly чип

  • 0
  • 550





Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК