Пощенска банка разширява възможностите на чатбота EVA

Пощенска банка разширява възможностите на чатбота EVA

Дигиталният асистент от ново поколение е базиран на изкуствен интелект и предоставя консултации в реално време

Мария Динкова
355 прочитания

След като през 2018 година Пощенска банка лансира банковия кредитен чатбот EVA, сега финансовата институция го надгражда и представя цялостен дигитален асистент от ново поколение. Иновативната услуга е базирана на технологията на изкуствения интелект, а алгоритъмът използва модели на естествената реч и е готов да отговори на клиента дори и след въвеждане на свободно набран текст.

Дигиталният асистент е фокусирана върху комуникацията и предоставя на потребителите възможност за консултация в реално време, за да получат информацията, от която се нуждаят и изберат най-подходящите за тях финансови решения. Дигиталният асистент също така предоставя опцията за прехвърляне на потребителя към свързване с банков служител в чат на живо, когато това е необходимо. По време на пилотната фаза от стартирането на услугата към EVA са регистрирани над 150 хил. запитвания.

"Услугата от ново поколение EVA - дигитален асистент е най-новата технологична иновация, която представяме на нашите клиенти. С фокус върху дигитализацията и иновациите ние постоянно обновяваме богатото си портфолио от продукти и услуги и следваме последните световни тенденции в банковия сектор", коментират от Пощенска банка. Те допълват, че към момента EVA отговаря на над 12 хил. въпроса в рамките на под 0,1 секунди.

От Пощенска банка изтъкват, че EVA е единственият бот на българския пазар, който притежава функционалността Speech to Text - конвертиране на гласовото съобщение в текстов формат, а също така владее и български и английски език. Чатботът е достъпен във всички дигитални канали на финансовата институция както за настоящите, така и за бъдещите клиенти.

Като цяло чатботът може да предоставя актуална информация за разнообразните продукти и услуги от портфолио на Пощенска банка - мобилният портфейл ONE wallet by Postbank, приложенията за електронно и мобилно банкиране e-Postbank и m-Postbank, инструментът за потвърждаване на онлайн плащания и преводи m-Token Postbank, дигиталните зони за експресно банкиране, пълна информация за клоновете и разположението на ATM устройства на банката, а също и детайли относно предлаганите финансови продукти - потребителски и жилищни кредити, разплащателни сметки, кредитни и дебитни карти, застраховки, пакетни програми, заедно с действащата тарифа на институцията.

След като през 2018 година Пощенска банка лансира банковия кредитен чатбот EVA, сега финансовата институция го надгражда и представя цялостен дигитален асистент от ново поколение. Иновативната услуга е базирана на технологията на изкуствения интелект, а алгоритъмът използва модели на естествената реч и е готов да отговори на клиента дори и след въвеждане на свободно набран текст.

Дигиталният асистент е фокусирана върху комуникацията и предоставя на потребителите възможност за консултация в реално време, за да получат информацията, от която се нуждаят и изберат най-подходящите за тях финансови решения. Дигиталният асистент също така предоставя опцията за прехвърляне на потребителя към свързване с банков служител в чат на живо, когато това е необходимо. По време на пилотната фаза от стартирането на услугата към EVA са регистрирани над 150 хил. запитвания.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК