През октомври главният изпълнителен директор на Fiat Chrysler Майк Манли обяви пред инвеститорите, че е отворен към идеята компанията да създава автомобили, задвижвани от електрическата технология на други компании. Сега обаче става ясно, че Fiat Chrysler, който притежава марки като Jeep и Dodge, прави много повече от това просто да обмисля идеята. Според The Verge автомобилният производител води преговори с поне два закъсали стартъпа за EV технологии за използването на техни системи в своите електромобили. Това са Faraday Future и Seres (известен преди като SF Motors).
Изданието цитира настоящи и бивши служители на двата стартъпа. Според един от тях Faraday Future са преоборудвали един от моделите на Fiat Chrysler със своята технология за електрозахранване и са извършили тестове на пътя през октомври. Тестовете са станали факт след месеци срещи между двете страни, които датират от април - точно когато Ford обяви инвестицията си в стартъпа за EV технологии Rivian. Технологията за електрическо задвижване на Faraday Future е до голяма степен разработена от същия екип, който създава първият масов електромобил – EV1 на GM.
Междувременно, Seres пък изпробват върху модели на Fiat Chrysler своята електрическа трансмисия.
През октомври главният изпълнителен директор на Fiat Chrysler Майк Манли обяви пред инвеститорите, че е отворен към идеята компанията да създава автомобили, задвижвани от електрическата технология на други компании. Сега обаче става ясно, че Fiat Chrysler, който притежава марки като Jeep и Dodge, прави много повече от това просто да обмисля идеята. Според The Verge автомобилният производител води преговори с поне два закъсали стартъпа за EV технологии за използването на техни системи в своите електромобили. Това са Faraday Future и Seres (известен преди като SF Motors).
Изданието цитира настоящи и бивши служители на двата стартъпа. Според един от тях Faraday Future са преоборудвали един от моделите на Fiat Chrysler със своята технология за електрозахранване и са извършили тестове на пътя през октомври. Тестовете са станали факт след месеци срещи между двете страни, които датират от април - точно когато Ford обяви инвестицията си в стартъпа за EV технологии Rivian. Технологията за електрическо задвижване на Faraday Future е до голяма степен разработена от същия екип, който създава първият масов електромобил – EV1 на GM.