LG и Microsoft подобряват B2B иновациите

Иван Гайдаров

LG Electronics (LG) работи с Microsoft за създаването на автомобилни инфотейнмънт системи, програми за управление на сгради, както и други B2B колаборации. Както беше обявено на CES 2020, LG избира Microsoft Azure и услугите за изкуствен интелект, за да подобри дигиталната си трансформация в B2B сегмента, която вепоследствие да се превърне в основа за растеж.

Преди година, LG стартираха партмьорство с Microsoft, за да подсилят растежа си в сегментите на автономните превозни средства и инфотейнмънт системите. LG ще разшири обхвата на новите си проекти отвъд автомобилния сектор, като целта на компанията е да разшири присъствието си в комерсиалното пространство.

LG планира да подобри системите си за управление, за да активира повече опции за контрол на енергийната ефективност в сградите (BECON), както и платформата си HVAC (отопление, вентилация и климатизация), с помощта на Azure. Докато дистрибутира BECON системата си по света с помощта на Microsoft, компанията ще развива и още по-нова нейна версия в Azure. Тя ще има двойна функция, включваща услуги за изкуствен интелект.

Интеграцията на Azure в инфотейнмънт решенията на LG ще подобри още повече преживяването по време на пътуване, тъй като разчита на комбинация от LG webOS Auto и платформата на Microsoft за свързани автомобили. За следващата версия на webOS автомобилите, LG ще допринесе с нови HMI (интерфейс човек-машина) преживявания.

Инфотейнмънт системата на LG ще интегрира виртуален личен асистент, технология от LG подкрепена от решенията за виртуален асистент на Microsoft, както и собствените виртуални асистенти на производителите на коли, за да подобри потребителското преживяване и да предостави множество свързани услуги.

LG Electronics (LG) работи с Microsoft за създаването на автомобилни инфотейнмънт системи, програми за управление на сгради, както и други B2B колаборации. Както беше обявено на CES 2020, LG избира Microsoft Azure и услугите за изкуствен интелект, за да подобри дигиталната си трансформация в B2B сегмента, която вепоследствие да се превърне в основа за растеж.

Преди година, LG стартираха партмьорство с Microsoft, за да подсилят растежа си в сегментите на автономните превозни средства и инфотейнмънт системите. LG ще разшири обхвата на новите си проекти отвъд автомобилния сектор, като целта на компанията е да разшири присъствието си в комерсиалното пространство.

Най-новото








Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

  • 0


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК