Името на Tesla не излиза от медийните публикации и има защо да е така. Model 3 на компанията е далеч по-популярен от всеки друг серийно произвеждан електромобил, а на места е далеч по-популярен дори от всеки друг автомобил. Сравнението на месечните, тримесечните и годишните продажби на модела с тези на други превозни средства в неговия клас ясно доказват това.
Демонстрирайки несравним потребителски интерес, новите данни на EV Volumes сочат, че Model 3 има почти три пъти повече продажби, отколкото втория на глобалния пазар на електромобили през 2019 г. Електромобилът, който заема втората позиция обаче, е китайски и се продава само на местния пазар. Ако сравните Model 3 със следващия най-продаван електромобил в Европа и Съединените щати - Nissan LEAF - можете да видите, че продажбите на модела на Tesla са четири пъти повече през 2019 година.
Дори да комбинирате продажбите на BAIC EU, Nissan LEAF и четвъртия в класирането BYD Yuan S2/EV, Model 3 пак ще спечели. Чак ако добавим в комбинацията петия в класирането - SAIC Baojun – ще можем да формираме група, която да се конкурира с лидера на пазара на електрически превозни средства през миналата година.
Като се има предвид, че началната цена на Model 3 е била около 40 000 долара в САЩ и дори по-висока извън страната (заради мита и разходи за доставка), постижението става още по-впечатляващо. В допълнение общите разходи по поддръжката на един Model 3 често са измерими с тези при най-продаваните автомобили в света (като Toyota Camry, Toyota Corolla, Honda Accord и Honda Civic).
И тук въпросът не е, че конкурентите на Tesla нямат добри продукти. Напротив, много от тях предлагат на пазара достатъчно конкурентни модели. Факт е обаче, че в глобален мащаб компанията на Илон Мъск и нейният Model 3 са символ на новото поколение превозни средства и трудно в близко бъдеще някой ще ги свали от трона.
Името на Tesla не излиза от медийните публикации и има защо да е така. Model 3 на компанията е далеч по-популярен от всеки друг серийно произвеждан електромобил, а на места е далеч по-популярен дори от всеки друг автомобил. Сравнението на месечните, тримесечните и годишните продажби на модела с тези на други превозни средства в неговия клас ясно доказват това.
Демонстрирайки несравним потребителски интерес, новите данни на EV Volumes сочат, че Model 3 има почти три пъти повече продажби, отколкото втория на глобалния пазар на електромобили през 2019 г. Електромобилът, който заема втората позиция обаче, е китайски и се продава само на местния пазар. Ако сравните Model 3 със следващия най-продаван електромобил в Европа и Съединените щати - Nissan LEAF - можете да видите, че продажбите на модела на Tesla са четири пъти повече през 2019 година.