Pixabay
Paul Brennan

LG влиза в бизнеса със зарядни устройства за електромобили

Компанията придобива южнокорейския разработчик на тънки и бързи устройства за зареждане AppleMango

Иван Гайдаров

Pixabay

© Paul Brennan


LG влиза в бизнеса за зареждане на електромобили с придобиването на южнокорейски разработчик на зарядни устройства за EV батерии AppleMango. Според съобщението на компанията този ход ще ѝ позволи да създаде "пълнофункционални" зарядни станции с удобен за потребителя интерфейс, контрол и управление в реално време. За целта LG ще използва своята "здрава, прахо- и водоустойчива" технология за външни цифрови дисплеи.

LG вече се утвърди в областта на електрическата мобилност, разработвайки батерии, екрани и сензори за електрически автомобили. Наскоро компанията обедини усилия с Magna International за разработване на електически двигатели, инвертори и бордови зарядни устройства за производители на автомобили. Придобиването ще разшири това партньорство, комбинирайки новите възможности за зарядни устройство със съществуващите вътрешни системи за управление на зареждането. Това също така ще позволи на LG да "създаде синергия" с текущия си бизнес с EV батерии и продукти като системи за съхранение и управление на енергия.

AppleMango е създадена през 2019 г. и е разработва собствена технология за тънко и бързо EV зарядно устройство. LG планира да инсталира производствената линия в LG Digital Park в Южна Корея до края на 2022 г. Крайната цел на компанията е да предостави на различни клиенти персонализирани решения за електрическо зареждане, включително за частни жилища, търговски центрове, хотели и обществени сгради.

Инвестициите в EV инфраструктура продължават да растат

С покачването на броя на електромобилите с бързи темпове расте и нуждата от инфраструктура за зареждане. Много от ранните потребители зареждаха в домашни условия, но през последната година търсенето на външна инфраструктура се повишава.

Според изследване на Roland Berger липсата на инфраструктура за зареждане и дългото време, нужно за това, все повече ощетява шофьорите на електрически превозни средства, което в един момент ще рефлектира върху цялостния пазар на електрическа мобилност. Очаква се тази тенденция да се засили, тъй като популярността на този тип превозни средства расте. Това изисква изграждането на стабилна инфраструктура.

Затова и много правителства по целия свят субсидират инсталирането на зарядни устройства за електромобили. В Съединените щати администрацията на Байдън обяви план за изграждане на половин милион обществени зарядни станции за електромобили до 2030 г. Китайското правителство обяви целта си да инсталира достатъчно зарядни устройства за 2 милиона превозни средства до 2025 г., докато Япония планира да има 150 000 обществени точки за зареждане до 2030 г. Националното управление на магистралите на Индия пък планира да инсталира зарядни устройства за електромобили на всеки 40-60 километра.

Към днешна дата проблем има и с разположението на самите станции - в едни райони те са много, а в други липсват напълно. В момента Европа например има 374 000 обществени зарядни устройства. Две трети от тях обаче се намират в пет държави - Германия, Обединеното кралство, Холандия, Франция и Италия.

LG влиза в бизнеса за зареждане на електромобили с придобиването на южнокорейски разработчик на зарядни устройства за EV батерии AppleMango. Според съобщението на компанията този ход ще ѝ позволи да създаде "пълнофункционални" зарядни станции с удобен за потребителя интерфейс, контрол и управление в реално време. За целта LG ще използва своята "здрава, прахо- и водоустойчива" технология за външни цифрови дисплеи.

LG вече се утвърди в областта на електрическата мобилност, разработвайки батерии, екрани и сензори за електрически автомобили. Наскоро компанията обедини усилия с Magna International за разработване на електически двигатели, инвертори и бордови зарядни устройства за производители на автомобили. Придобиването ще разшири това партньорство, комбинирайки новите възможности за зарядни устройство със съществуващите вътрешни системи за управление на зареждането. Това също така ще позволи на LG да "създаде синергия" с текущия си бизнес с EV батерии и продукти като системи за съхранение и управление на енергия.

Най-новото








Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

Дали 2023 ще бъде годината на стартъпите в инфраструктурата

  • 0


Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК