Автомобилите ще "виждат" по-добре благодарение на AMD и DENSO

AMD

Автомобилите ще "виждат" по-добре благодарение на AMD и DENSO

Компанията Xilinx, която бе придобита от AMD, стои зад разработката

Александър Главчев
294 прочитания

AMD


Технология за адаптивни изчисления на AMD е влязла в LiDAR платформата от следващо поколение на водещия на решения за транспорта DENSO Corporation. Новата система ще позволи над 20 пъти подобрение на разделителната способност с изключително ниска латентност за повишена прецизност при откриване на пешеходци, превозни средства, свободно пространство и др. LiDAR платформата на DENSO, чиято цел е да започне да се доставя през 2025 г., ще използва AMD Xilinx Automotive (XA) Zynq UltraScale+ адаптивни SoC (система-на-чип), заедно с набор от инструменти за разработчици.

Както си личи от името, системата е продукт на компанията Xilinx, която разработва програмируеми логически матрици (FPGA) и която AMD придоби през 2020 г. за 35 млрд. долара. Сделката официално бе приключена в началото на 2022 г.

DENSO използва многопроцесорна едночипова система AMD XA Zynq UltraScale+ (MPSoC) в своята LiDAR платформа със SPAD фотодиоди, която генерира най-високото ниво на плътност на точките в облака в сравнение с всяка LiDAR система на пазара днес. Тази плътност описва броя на точките в дадена област и е аналогична на разделителната способност на изображението, където по-богатите данни гарантират, че са уловени важни подробности, необходими на решенията на пътя.

SPAD системите възприемат от производителите на автомобили заради компактните размери. XA Zynq UltraScale+ MPSoC позволява на системите на DENSO да намалят размера на настоящите LiDAR реализации. Тези конфигурации могат да работят в тандем за фронтално и странично виждане от страна на превозното средство. Едно устройство може да се използва за множество LiDAR системи, включително бъдещи поколения, което се очаква да намали разходи и да помага на проектите, използващи решението, да имат дълъг живот и в бъдеще.

Настоящите превозни средства, които са в производство, най-често разполагат само с един LiDAR изглед напред, но колите от следващо поколение ще разполагат с множество системи, включително LiDAR системи, насочени напред, назад и настрани. Допълнителните такива са необходими, за да се достигне очакваното ниво на пълна автономност.

Технология за адаптивни изчисления на AMD е влязла в LiDAR платформата от следващо поколение на водещия на решения за транспорта DENSO Corporation. Новата система ще позволи над 20 пъти подобрение на разделителната способност с изключително ниска латентност за повишена прецизност при откриване на пешеходци, превозни средства, свободно пространство и др. LiDAR платформата на DENSO, чиято цел е да започне да се доставя през 2025 г., ще използва AMD Xilinx Automotive (XA) Zynq UltraScale+ адаптивни SoC (система-на-чип), заедно с набор от инструменти за разработчици.

Както си личи от името, системата е продукт на компанията Xilinx, която разработва програмируеми логически матрици (FPGA) и която AMD придоби през 2020 г. за 35 млрд. долара. Сделката официално бе приключена в началото на 2022 г.

Най-новото

Нов 5G чипсет на Qualcomm ще обслужва по-малки IoT устройства

Нов 5G чипсет на Qualcomm ще обслужва по-малки IoT устройства

  • 0
  • 47


НОИ ще дигитализира пенсионните производства

НОИ ще дигитализира пенсионните производства

  • 0
  • 198

"Kyndryl България" навърши една година

"Kyndryl България" навърши една година

  • 0
  • 232

Microsoft интегрира ChatGPT в своята търсачка Bing

Microsoft интегрира ChatGPT в своята търсачка Bing

  • 0
  • 119





Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК