Теленор с троен ръст на трансакциите в електронния си магазин

Теленор с троен ръст на трансакциите в електронния си магазин

Компанията отчита и същия ръст на плащанията на месечна фактура през MyTelenor

Иван Гайдаров
276 прочитания

Теленор отбелязва троен ръст на средния брой поръчки на ден в онлайн магазина си за първата седмица на април, спрямо началото на март. През втората половина на март, след обявяването на извънредно положение във връзка с разпространението на COVID-19, общият брой на онлайн поръчки на telenor.bg е двойно по-голям от този в първата половина на месеца, а поръчките с нови договори отбелязват почти троен ръст.

Най-популярните продукти в този период са смартфоните, а сред аксесоарите най-много от поръчките са за умни часовници, гривни и безжични слушалки. Огромен ръст отбелязват всички дигитални канали на телекома, като увеличението на дневните активни потребители на мобилното приложение MyTelenor е от над 50% в двете седмици след обявяването на извънредното положение спрямо двете седмици преди това.

Теленор отчита и същия ръст на плащанията на месечна фактура през MyTelenor, като междувременно приложението продължава да е на челните места по популярност както в Google Play, така и в Apple App Store.

След въвеждането на извънредното положение Теленор стартира кампания с призив "Остани си вкъщи", част от която е и специален портал в сайта telenor.bg. От старта му до края на март той е посетен от над 250 хил. потребители, докато в първите дни след обявяването на извънредното положение сайтът на Теленор отчита двойно по-висок трафик от обичайното.

Теленор отбелязва троен ръст на средния брой поръчки на ден в онлайн магазина си за първата седмица на април, спрямо началото на март. През втората половина на март, след обявяването на извънредно положение във връзка с разпространението на COVID-19, общият брой на онлайн поръчки на telenor.bg е двойно по-голям от този в първата половина на месеца, а поръчките с нови договори отбелязват почти троен ръст.

Най-популярните продукти в този период са смартфоните, а сред аксесоарите най-много от поръчките са за умни часовници, гривни и безжични слушалки. Огромен ръст отбелязват всички дигитални канали на телекома, като увеличението на дневните активни потребители на мобилното приложение MyTelenor е от над 50% в двете седмици след обявяването на извънредното положение спрямо двете седмици преди това.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК