Подновиха "горещата линия" с консултации за "педиатричните" ваксини

Pixabay.com

Подновиха "горещата линия" с консултации за "педиатричните" ваксини

Горещата линия 0800 14 515 на Националната пациентска организация се подкрепя от Vivacom и CallFlow

Владимир Владков
282 прочитания

© Pixabay.com


Информационната линия в помощ на пациентите с хронични заболявания 0800 14 515 отново заработи. Линията е създадена от Националната пациентска организация с подкрепата на Vivacom и CallFlow, като телекомът осигурява безплатните обаждания на гражданите. Безплатната информационна линия за хора с хронични заболявания стартира през април 2020 г., като за година повече от 10 000 българи са получили медицински консултации по телефона от различни специалисти, сред които ендокринолози, кардиолози, инфекционисти, психолози и др.

Сега безплатните телефонни консултации ще са достъпни за пациенти всеки работен ден от 9 до 18 часа. Информация и съвети по отношение на ваксините срещу вируса ще бъдат давани от практикуващи медици от COVID сектори, епидемиолози и имунолози. На горещата телефонна линия родителите могат да задават и въпроси относно т.нар. "педиатрични" ваксини, които от 20 декември 2021 г. могат да бъдат прилагани на деца от 6 до 11 г.

"Безплатната телефонна линия 0800 14 515 предоставя възможност и навременна консултация с опитни здравни специалисти, предотвратява ненужните посещения в лечебните заведения и предоставя възможност за обсъждане на ваксинопрофилактиката срещу COVID-19, включително за деца - наболял въпрос в обществото, по който има различни съпротиви", коментира Александър Миланов, програмен директор на Националната пациентска организация.

"През последната година и половина станахме свидетели на това как модерните технологии ни помагат да продължим да работим, да учим и да останем във връзка с близките си хора. Горещата линия е едно от доказателствата за ролята на телемедицината в новата нормалност и за ползите от модерните технологии за опазване на човешкото здраве. За Vivacom инициативата е важна част от нашия ангажимент за корпоративна социална отговорност към обществото, който е най-належащ именно в периоди, изпълнени с предизвикателства, какъвто е сегашният", допълва Веселка Вуткова, директор "Корпоративни комуникации" във Vivacom.

Снимка: torstensimon от Pixabay.com

Информационната линия в помощ на пациентите с хронични заболявания 0800 14 515 отново заработи. Линията е създадена от Националната пациентска организация с подкрепата на Vivacom и CallFlow, като телекомът осигурява безплатните обаждания на гражданите. Безплатната информационна линия за хора с хронични заболявания стартира през април 2020 г., като за година повече от 10 000 българи са получили медицински консултации по телефона от различни специалисти, сред които ендокринолози, кардиолози, инфекционисти, психолози и др.

Сега безплатните телефонни консултации ще са достъпни за пациенти всеки работен ден от 9 до 18 часа. Информация и съвети по отношение на ваксините срещу вируса ще бъдат давани от практикуващи медици от COVID сектори, епидемиолози и имунолози. На горещата телефонна линия родителите могат да задават и въпроси относно т.нар. "педиатрични" ваксини, които от 20 декември 2021 г. могат да бъдат прилагани на деца от 6 до 11 г.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК