От днес, 1 март, телекомуникационните оператори на PPF Telecom Group в България, Сърбия и Унгария вече работят под новия бранд - Yettel, като досега те използваха марката Telenor. Новото име и по-свежите цветове в тъмносиньо и лимоненожълто на логото се стремят да помогнат на потребителите да осъществят баланс между технологии и лични преживявания, както и между работа и личен живот, заяви при представянето на новия бранд Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България.
В търсенето на нов бранд, предназначен специално за тези три пазара, са участвали над 200 служители, включително голям екип от България, проведени са и проучвания сред потребителите за техните представи относно една нова визия, отчитаща и нарастващата роля на технологиите в живота. "Новото име трябваше не само да ни отличава, но и да е разпознаваемо от българите", добави Кинг.
"Днес онлайн присъствието е задължително, но нашите клиенти очакват да им помогнем да използват технологиите, за да балансират важните за тях неща. Искаме да вдъхновим потребителите да се стремят към този баланс в живота, като предлагаме продукти и услуги, които подкрепят тази голяма амбиция", обясни във видеообръщение Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.

"Като лидер в сферата на безжичните технологии и отвъд тях, Yettel е модерен бранд, който е фокусиран към клиентите, дигитализацията и иновациите. Нашата амбиция е да помагаме на потребителите да постигнат баланс в отношенията си с технологиите", коментира Джейсън Кинг.
Днес над 90% от потребителите на компанията използват смартфон, докато преди 8 години техният дял е бил 25%, допълни Богдан Узелац, главен търговски директор на Yettel България. По-големият брой устройства се допълва от променящото се поведение на потребителите, като над 60% от данните в света вече са генерирани от cмapтфoни. Това води до огромен скок на потреблението на мобилни данни - мобилният трафик е скочил над 30 пъти за пocлeднитe 10 гoдини. Освен това на всеки смартфон днес са инсталирани средно по над 80 приложения, а стотици нови се качват всеки ден в Google Play и Apple Store. "В сайтовете за е-търговия, за новини и други онлайн услуги огромна част от посетители ги използват през смартфон", допълни Узелац.

Какво следва след ребрандирането?
След като компанията работи над 8 години с бранда Telenor, сега предстои ребрандиране на магазините, като то ще става поетапно и трябва да завърши в рамките на 3 години. Мapĸaтa Yеttеl отразява именно нaвлизaнeто нa тexнoлoгиитe във вcичĸи acпeĸти нa живoтa, cъчeтaно c прехода към екологични политики и методи.
Освен нов дизайн и по-интуитивен достъп до технологии, услуги и продукти, офисите на Yettel ще са изцяло безхартиени, като целият процес по сключване на договори ще става през таблетите на служителите, а клиентът ще запази дигитално копие. Компанията планира да засили употребата на соларна енергия както за централния си офис, така и за другите си физически обекти. Екологичните инициативи ще обхванат и базовите станции, които ще разчитат все по-малко на дизел генератори за резервен захранващ източник.
Разбира се, ребрандирането включва и нов уебсайт на Yettel България (Yettel.bg), ново мобилно приложение, както и нов дизайн на дигиталните и социални медийни канали на оператора.
Нова тарифа за деца и тинейджъри
"За нас семейството и отношенията с децата е много важно, обясни Мария Маринова, директор "Бранд и маркетинг комуникации" в Yettel България. - Всички родители искат децата им да се забавляват, да се развиват интелектуално и като личности, а в същото време да правят това безопасно." Затова едно от първите предложения на Yettel e тарифният план "Тийн", като чрез него компанията се стреми да предостави "адекватно дигитално преживяване на младежите", осигурявайки им достъп до 5G мрежата на оператора, но и гарантира спокойствие на родителите. Включената за целия срок на договора услуга "Онлайн защита" дава възможност за блокиране на неподходящо дигитално съдържание и подозрителни сайтове, като същевременно предпазва абонатите от вируси и зловреден код.

Цените на двата варианта на тарифата са 19,99 лв./месец и 25,99 лв./месец, като освен сериозно количество включени MB мобилен трафик (съответно 6000 и 2000), те предоставят и специални трафик пакети за чат, социални мрежи, музика и видео (по 10 хил. MB). Тарифата "Тийн" предоставя достъп до музикалната услуга Deezer, както и до образователната платформа iZZI. Към тарифните планове операторът предлага и няколко модела за 5G смартфони, чийто цени стартират от 5,99 лв. на месец.
От днес, 1 март, телекомуникационните оператори на PPF Telecom Group в България, Сърбия и Унгария вече работят под новия бранд - Yettel, като досега те използваха марката Telenor. Новото име и по-свежите цветове в тъмносиньо и лимоненожълто на логото се стремят да помогнат на потребителите да осъществят баланс между технологии и лични преживявания, както и между работа и личен живот, заяви при представянето на новия бранд Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България.
В търсенето на нов бранд, предназначен специално за тези три пазара, са участвали над 200 служители, включително голям екип от България, проведени са и проучвания сред потребителите за техните представи относно една нова визия, отчитаща и нарастващата роля на технологиите в живота. "Новото име трябваше не само да ни отличава, но и да е разпознаваемо от българите", добави Кинг.