От април тази година Vivacom ще премине към електронно фактуриране за своите клиенти, обявиха от компанията. От там поясняват, че стъпката е част от стратегията за цялостна дигитализация и подобряване на клиентското изживяване.
Процесът вече е стартирал. За да подпомогне клиентите, които не са свикнали да получават фактурите си изцяло по електронен път, Vivacom въвежда решението поетапно. От началото на февруари клиентите на телекома, които все още ползват месечна фактура на хартия, започнаха да получават и електронно копие, а през април всички клиенти ще получават фактурите си в електронен формат.
Изключение от нововъведението ще бъде направено за всички абонати в напреднала възраст, както и за тези клиенти, които в последните 6 месеца са поискали изрично да получават хартиена фактура. Всички абонати, които държат да получават документите на хартия, ще могат да заявят своето желание в магазините или чрез обаждане на номер 123.
"Vivacom дава възможност на своите клиенти да получават електронна фактура вече повече от десет години. Но за да направим истинска промяна - от месец април преминаваме изцяло към използването само на електронни фактури. Предимствата от тази промяна са много", коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom. "Клиентите ще управляват по-бързо, по-лесно и по-сигурно своите услуги, защото ще достъпват фактурите си по всяко време и от всяко устройство. Още по-голям ще бъде ефектът върху опазването на околната среда - ще намалим с близо 60% количеството на използваната хартия в компанията и по този начин ще пестим по 10 тона хартия на месечна база."
Повече информация за електронните фактури на Vivacom може да бъде открита на vivacom.bg/e-bill.
От април тази година Vivacom ще премине към електронно фактуриране за своите клиенти, обявиха от компанията. От там поясняват, че стъпката е част от стратегията за цялостна дигитализация и подобряване на клиентското изживяване.
Процесът вече е стартирал. За да подпомогне клиентите, които не са свикнали да получават фактурите си изцяло по електронен път, Vivacom въвежда решението поетапно. От началото на февруари клиентите на телекома, които все още ползват месечна фактура на хартия, започнаха да получават и електронно копие, а през април всички клиенти ще получават фактурите си в електронен формат.