Vivo

Vivo стъпва официално на българския пазар

България е 20-ият официален пазар на марката в Европа

Александър Главчев

Vivo


Китайският производител Vivo обяви, че навлиза официално на българския пазар. За целта у нас е сформирано представителство на компанията, като вече има договорени партньорства с търговска верига и сервизен център. Водят се и преговори за предлагане на смартфоните чрез магазините на мобилните оператори.

По думите на Иво Бояджиев, ръководител продажби във "Vivo България", от компанията не си поставят агресивни цели за бързо постигане на пазарен дял. Плановете включват постепенно увеличаване на разпознаваемостта на марката сред българските потребители. "Наясно сме, че навлизаме след други големи играчи, навлизаме в труден пазар с утвърдени брандове, допълни още Бояджиев. Ще подходим с уважение и ще черпим позитивен опит."

Редно е да се отбележи, че смартфоните на Vivo не са новост за местния пазар, като могат да бъдат открити в онлайн магазини. Устройствата, предлагани чрез партньорите на официалния представител, ще се поддържат от други фирми. Засега е сключен договор с една такава, а в скоро време се очаква броят на сервизните партньори да се увеличи.

Според Бояджиев стратегията на Vivo в България ще се опре на три стълба - вслушване в мненията на потребителите, работа с партньори и високи стандарти при поддръжката чрез диверсификация.

От Vivo подчертават, че имат зад гърба си 10-годишен опит в бизнеса със смартфони, спечелила е доверието на над 400 млн. клиенти на повече от 60 пазара по целия свят. Разполага с водещи пазарни позиции на няколко азиатско-тихоокеански пазара, включително вътрешния си такъв в Китай. Там вярват, че това не би било възможно без вслушване в нуждите на клиентите и силен фокус върху научноизследователската и развойната дейност - над 75% от екипите ѝ работят в такива звена.

През последните две години, откакто стартира в Европа, Vivo е разширила екипа си в Европа до над 200 местни експерти в различните пазари, подкрепени от повече от 90-те души от 18 националности в европейската централа на компанията в Дюселдорф, Германия. България е 20-ият поред европейски пазар, на който стъпва с официално представителство.

За да увеличи разпознаваемостта си, компанията инвестира в ключови спортни партньорства като Световното първенство по футбол, което се провежда в Катар тази година, UEFA EURO футболното първенство, което се проведе в цяла Европа миналата година, както и партньорството през 2024 г. в Германия, но и местни първенства като e-Sports с TIM серия A и Женската волейболна лига в Италия, LaLiga Football League в Испания и Полската федерация по ски скокове.

Като първа стъпка "Vivo България" ще стартира у нас с четири модела смартфони. Това са "полуфлагманът" V23 5G, както и други три устройства от серията Y, в която попадат устройства от среден и базов клас, насочени към по-млади потребители. През април Vivo представи нов флагман, моделът X80 Pro, който също се очаква да се появи официално на родния пазар.

Китайският производител Vivo обяви, че навлиза официално на българския пазар. За целта у нас е сформирано представителство на компанията, като вече има договорени партньорства с търговска верига и сервизен център. Водят се и преговори за предлагане на смартфоните чрез магазините на мобилните оператори.

По думите на Иво Бояджиев, ръководител продажби във "Vivo България", от компанията не си поставят агресивни цели за бързо постигане на пазарен дял. Плановете включват постепенно увеличаване на разпознаваемостта на марката сред българските потребители. "Наясно сме, че навлизаме след други големи играчи, навлизаме в труден пазар с утвърдени брандове, допълни още Бояджиев. Ще подходим с уважение и ще черпим позитивен опит."

Най-новото










Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК