Как да задържим детето "в час" през лятото, без да го отегчаваме

Как да задържим детето "в час" през лятото, без да го отегчаваме

Мобилното приложениe Smart Classroom AR съчетава подхода на геймификацията и добавената реалност

Мария Динкова
338 прочитания

Вероятно най-необичайната учебна година приключи и лятната ваканция скоро ще бъде факт за всички ученици в България. Лятото е запазена територия за игри и приключения, но играта освен всичко друго, е чудесен и доказано силен инструмент за учене. Именно на това разчита приложението Smart Classroom AR, част от безплатната учебна платформа Smart Classroom на Samsung България. Разработено изцяло от български екип и напълно безплатно за всички ученици и учители в страната, мобилното приложение съчетава двата актуални подхода - на геймификация и добавена реалност (Augmented reality), за да предложи визуално и интерактивно учене, което се превръща в игра.

В приложението Smart Classroom AR има над 600 упражнения с добавена реалност по най-различни предмети за ученици от 1. до 12. клас, съобразени с одобрените от МОН учебни програми по различните предмети. Тези упражненията са подходящи за работа в клас, но предлагат и чудесна възможност за забавна самоподготовка през лятото. За целта е нужно единствено да свалите мобилното приложение на Android устройство.

За да работи с приложението, на детето му трябва маркер, който да сканира. Маркерът е част от процеса, с който упражнението се "отключва" и се зарежда на екрана на детето. Маркерът е безплатно достъпен да се свали и разпечата от сайта. Упражненията в мобилното приложение пък могат да се търсят по клас, предмет и ключови думи. Ако детето и учителят му използват платформата Smart Classroom, ученикът може да търси създадено от учителя упражнение по предоставен от преподавателя ПИН или със сканиране на QR кода от своя фийд в платформата.

Ето някои насоки за успешна работа и забавления с приложението:

• Просто завърти телефона си, лесно е: При работа с интерфейса приложението работи във вертикален режим, а при включване на камерата, след сканиране на маркера, работи в хоризонтален режим и ученикът трябва да завърти устройството си. • Камера! Учим: Камерата трябва постоянно да обхваща маркера. Когато камерата се отмести от маркера, упражнението се губи от екрана.
• Стани част от процеса: Ученикът може да докосва обектите на своя екран, да ги уголемява и да ги разглежда от всички страни.

• Предварителна подготовка: Условията на всяко упражнение са различни и трябва внимателно да се прочетат преди старта на всяко упражнение.

Smart Classroom е проект, част от политиката за корпоративна социална отговорност на Samsung Electronics България.

Вероятно най-необичайната учебна година приключи и лятната ваканция скоро ще бъде факт за всички ученици в България. Лятото е запазена територия за игри и приключения, но играта освен всичко друго, е чудесен и доказано силен инструмент за учене. Именно на това разчита приложението Smart Classroom AR, част от безплатната учебна платформа Smart Classroom на Samsung България. Разработено изцяло от български екип и напълно безплатно за всички ученици и учители в страната, мобилното приложение съчетава двата актуални подхода - на геймификация и добавена реалност (Augmented reality), за да предложи визуално и интерактивно учене, което се превръща в игра.

В приложението Smart Classroom AR има над 600 упражнения с добавена реалност по най-различни предмети за ученици от 1. до 12. клас, съобразени с одобрените от МОН учебни програми по различните предмети. Тези упражненията са подходящи за работа в клас, но предлагат и чудесна възможност за забавна самоподготовка през лятото. За целта е нужно единствено да свалите мобилното приложение на Android устройство.

Най-новото

Нов 5G чипсет на Qualcomm ще обслужва по-малки IoT устройства

Нов 5G чипсет на Qualcomm ще обслужва по-малки IoT устройства

  • 0
  • 47


НОИ ще дигитализира пенсионните производства

НОИ ще дигитализира пенсионните производства

  • 0
  • 198

"Kyndryl България" навърши една година

"Kyndryl България" навърши една година

  • 0
  • 232

Microsoft интегрира ChatGPT в своята търсачка Bing

Microsoft интегрира ChatGPT в своята търсачка Bing

  • 0
  • 119





Още от Digitalk ›
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК