Epic Games получи финансова инжекция $2 милиарда за детска метавселена

xresch, Pixabay.com

Epic Games получи финансова инжекция $2 милиарда за детска метавселена

Sony и компанията - майка на Lego, KIRKBI инвестират по $1 милиард в създателя на игри

Владимир Владков
254 прочитания

© xresch, Pixabay.com


След като компанията за детски играчки Lego и Epic Games обединиха усилията си за създаване на метавселена за деца, японската компания Sony и собственикът на Lego KIRKBi обявиха, че ще налеят по $1 милиард в създателя на компютърни игри.

Миналата седмица Lego и Epic обявиха, че са сключили дългосрочно партньорство и възнамеряват да изградят "потапящо, креативно вдъхновяващо и ангажиращо дигитално изживяване за деца от всички възрасти, на което да се наслаждават заедно". Все още няма много какво да се покаже, но инвестицията от 2 милиарда долара може да се промени това скоро.

"Като компания за креативни развлечения сме развълнувани да инвестираме в Epic, за да задълбочим отношенията си в областта на метавселената, пространство, където творците и потребителите споделят времето си, заяви Кеничиро Йошида, председател на борда, президент и главен изпълнителен директор на Sony Group Corporation. Уверени сме, че опитът на Epic, включително техния мощен геймърски механизъм, съчетан с технологиите на Sony, ще ускори... разработването на нови дигитални изживявания на феновете в спорта и нашите виртуални производствени инициативи."

"Преосмисляме бъдещето на забавленията и игрите и се нуждаем от партньори, които споделят нашата визия. Открихме това в нашето партньорство със Sony и KIRKBI", добавя Тим Суини, основател и главен изпълнителен директор на Epic Games. Според него инвестицията ще ускори работата по изграждане на метавселената и създаването на пространства, в които геймърите могат да се забавляват с приятели, марките да изграждат креативни и завладяващи преживявания, а творците да изграждат общности.

Все още не е ясно какво точно ще представлява метавселената, освен че в нея ще се използват все повече очила и шлемове за виртуална реалност. Но все повече компании от различни индустрии насочват огромни средства и усилия в тази област, включително Facebook/Meta. Истината е, че геймърската общност е най-готова да се впусне в тези виртуални пространства.

След като компанията за детски играчки Lego и Epic Games обединиха усилията си за създаване на метавселена за деца, японската компания Sony и собственикът на Lego KIRKBi обявиха, че ще налеят по $1 милиард в създателя на компютърни игри.

Миналата седмица Lego и Epic обявиха, че са сключили дългосрочно партньорство и възнамеряват да изградят "потапящо, креативно вдъхновяващо и ангажиращо дигитално изживяване за деца от всички възрасти, на което да се наслаждават заедно". Все още няма много какво да се покаже, но инвестицията от 2 милиарда долара може да се промени това скоро.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОК